تزریق اعتبارات ملی برای حل مشکلات زیرساخت های مرز مهران

18:50 - 13 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۰۶۲۲
مدیرکل امور مرزی و پدافند غیر عامل وزارت کشور از تزریق اعتبارات ملی برای حل مشکلات زیرساخت های مرز مهران خبر داد.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از مهر؛ مجید آقابابایی بعدازظهر امروز در دیدار با مسئولان استان ایلام اظهار داشت: مرز مهران هم اکنون کانون اصلی تردد زائران عتبات عالیات به خصوص در ایام اربعین به شمار می رود.

وی بیان داشت: مسئولان ملی و استانی اهتمام ویژه به تقویت زیرساخت های این مرز دارند و اعتبارات ملی برای تقویت زیرساخت ها به خصوص در حوزه راه های ارتباطی در دستور کار مسئولان است.

آقابابایی با اشاره به اینکه با تزریق اعتبارت ملی باید بخش مهمی از مشکلات زیرساختی مهران حل شود و این مهم به عنوان یک اولویت اساسی باید مد نظر قرار گیرد، افزود: خوشبختانه امسال شرابط بهتری نسبت به سال گذشته برای تسهیل در تردد زائران اربعین در مرز اندیشیده شده است.

وی افزود: رسیدگی به رفع مشکلات تردد زائران در دستور کار مسئولان ایران و عراق قرار دارد و امسال شرایط بهتری برای رفت و آمد زائران پیش بینی شده است.

مدیرکل امور مرزی و پدافند غیر عامل وزارت کشور عنوان کرد: در بازدیدی که مرز مهران و زرباطیه عراق انجام شد برخی از مشکلات شناسایی و تا قبل از اربعین نسبت به حل آنها اقدام می شود.

وی تصریح کرد: مسئولان دو کشور برای حل مشکلات احتمالی در تردد زائران اهتمام ویژه دارند و امیدواریم در سال جاری کمترین مشکل در مقایسه با سال گذشته مشاهده شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *