از سردادن شعار لبیک یا حسین دانش آموزان تا به آتش کشاندن نماد اسرائیل در مراسم یوم الله 13 آبان

12:28 - 13 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۰۵۰۷
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم از جمله دانش آموزان و دانشجویان برگزار شد.

از سردادن شعار لبیک یا حسین دانش آموزان تا به آتش کشاندن نماد اسرائیل در مراسم یوم الله 13 آبان

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، مراسم یوم الله 13 آبان امروز در حالی راس 10 در مقابل لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد که خیل عظیمی از مردم به همراه دانش آموزان در این مراسم حضور داشتند.

این مراسم به مانند سالهای گذشته با حضور دانش آموزان رنگ و بوی خاصی داشت و دانش آموزان با در دست داشتن بنرهایی حاوی شعارهای مرگ بر آمریکا،‌مرگ بر آل سعود و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

سردادن شعارهای لبیک یا زینب، لبیک یا حسین، الله اکبر، لا اله الا الله محمد رسول الله علی ولی الله، در بین دانش آموزان از نکات بارزی بود که امروز در مراسم راهپیمایی به چشم می خورد.

پرواز هلی کم های دست ساخت دانش آموزان ایرانی بر فراز مسیر راهپیمایی از موارد دیگری بود که در مراسم امروز به چشم می خورد.

خانواده های شهدا نیز امروز با در دست داشتن عکس شهیدانشان در مراسم راهپیمایی امروز حضور چشمگیری داشتند.

در مراسم امروز رسانه های داخلی و خارجی حضور چشمگیری داشتند و تمامی نقاط مد نظر راهپیمایی را مورد پوشش قرار می دادند.

توزیع پرچم هایی با جملاتی پیرامون اینکه ما به آمریکایی ها بی اعتمادیم قابل توجه بود به گونه ای در این پرچم ها اقدامات آمریکا در کودتای 28 مرداد حمله نظامی به طبس، کارگردانی جنگ تحمیلی،‌ تحریم های ظالمانه علیه ایران و مواردی از این قبیل اشاره شده بود.

ورزشکاران نیز همانند دانش آموزان و سایر اقشار مردم در مراسم راهپیمایی امروز حضور پیدا کردند.

در مراسم امروز بیانیه دانش آموزان و دانشجویان پیرامون یوم الله 13آبان توسط نمایندگان تشکل های دانش آموزی و دانشجویی قرائت شد.

دانش آموزان در مراسم امروز به نشانه اعتراض علیه اقدامات آمریکا پرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند.

ایجاد نماد رمی جمرات در حاشیه مراسم امروز از نکات مهمی بود که به چشم می خورد و دانش آموزان با سنگ اندازی به این نماد انزجار خود را از آمریکا اعلام کردند.

در مراسم امروز سرودی از سوی دانش آموزان بسیجی با محتوای اقدامات آمریکا و توافق برجام قرائت شد و روح الله بهمنی مداح کشورمان نیز به مدیحه سرایی پرداخت.

درمراسم امروز جمعی از چهره های سیاسی،‌علمی و فرهنگی کشور از جمله فخرالدین دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش،‌عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی، طلایی عضو شورای شهر تهران، عیسی فرهادی فرماندار تهران و جمعی از مسئولین کشور حضور داشتند.

در این مراسم سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سخنران به اقدامات آمریکا در توافق برجام و دشمنی این کشور با جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

دانش آموزان و دانشجویان در پایان این مراسم با به آتش کشاندن نماد رژیم غاصب صهیونیستی انزجار خود را از این رژیم غاصب و جعلی اعلام کردند.

در پایان مراسم امروز و پس از قرائت قطعنامه پایانی نماز جماعت از سوی راهپیمایان برگزار شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *