دشمنی ما با آمریکا با برجام و غیربرجام از بین نمی‌رود

10:57 - 08 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۸۱۴۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به دشمنی ریشه‌دار آمریکا با ایران گفت: تا زمانی که ما به دنبال احیای تمدن ایرانی-اسلامی هستیم و آمریکا نیز به دنبال جهانی‌سازی است، این دشمنی تداوم خواهد داشت.
دشمنی ما با آمریکا با برجام و غیربرجام از بین نمی‌رود
به گزارش گروه سیاسی ، سردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در مراسم رونمایی از سند راهبردی پدافند غیرعامل اظهار داشت: 13 آبان به ما کمک می‌کند تا دشمن را بهتر بشناسیم؛ زیرا دشمنی ما با آمریکا با برجام و غیربرجام از بین نمی‌رود و این دشمنی ریشه‌دارتر از این حرف‌هاست.
 
وی افزود: به عبارت دیگر تا زمانی که ما به دنبال احیای تمدن ایرانی اسلامی هستیم و آمریکا نیز به دنبال جهانی‌سازی است، این دشمنی تداوم خواهد داشت.
 
جلالی خاطرنشان کرد: امروز که هشتم آبان و روز بسیج دانش آموزی است، با هفته پدافند غیر عامل مصادف شده است و این نشان از آن است که همواره باید دشمن شناس باشیم و تهدیدهای علیه کشورمان را خنثی کنیم.
 
وی گفت: پدافند غیر عامل یعنی مستحکم سازی کشور برای مقابله با هر تهدیدی و این مصون سازی به معنای آمادگی و تمرین رزمایش است تا هر کس در روز حادثه وظیفه خود را بداند.
 
رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پایان تصریح کرد: همزمان با برگزاری این رزمایش در 500 مدرسه در نقاط مختلف کشور نیز اجرا می‌شود تا برای مقابله با هر تهدیدی ایجاد آمادگی شود. 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *