انجمن آرزوهای سینماحقیقت

12:30 - 08 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۷۹۹۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
گل‌اندام صفری مستندساز جوان برنده تندیس فیروز‌ه‌ای جشنواره سینماحقیقت در سال 1392، با جدیدترین اثر مستندش «انجمن آرزوها» متقاضی شرکت در دهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت شده است.
انجمن آرزوهای سینماحقیقتبه گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، در خلاصه موضوع این فیلم مستند کوتاه آمده است: «دو معلول ذهنی به یکدیگر علاقه‌مند هستند، اما بر سر راه ازدواج آنها موانعی وجود دارد...»

تحقیق، نگارش و کارگردانی مستند «انجمن آرزوها» برعهده‌ی گل‌اندام صفری بوده است. از دیگر عوامل تولید این فیلم می‌توان به مهدی قاسمی (تصویربردار)، علی رودبار (صدابردار)، میثم آقاجان‌زاده (صداگذار و تدوینگر) و متین نوروزی (مدیر تولید و دستیار کارگردان) اشاره کرد. این فیلم با حمایت انجمن حمایت از معلولین ذهنی استان قزوین و انجمن سینمای جوان قزوین تهیه شده است.

بدیهی است که نمایش این فیلم مستند در جشنواره سینماحقیقت، منوط به رای هیات انتخاب بخش مسابقه ملی جشنواره است که تا دهم آبان ماه اعلام خواهد شد.

گل‌اندام صفری متولد سال 1367 در قزوین و دانش‌آموخته‌ی کارشناسی ارشد سینما از دانشگاه هنر است. وی با اولین فیلم مستند خود «خان آخر» موفق به کسب تندیس بهترین فیلم مستند کوتاه از هفتمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت شده بود.

* مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای 14 تا 21 آذرماه 1395، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد کرد.
 
 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *