رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ساکت: تیم فوتبال جوانان به تورنمنت کره جنوبی اعزام می‌شود

22:25 - 03 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۶۴۳۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس سازمان تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال از حضور تیم ملی جوانان در تورنمنت چهار جانبه کره جنوبی که با حضور تیم‌های فوتبال کره جنوبی، انگلستان و نیجریه برگزار می‌شود خبر داد.
ساکت: تیم فوتبال جوانان به تورنمنت کره جنوبی اعزام می‌شودبه گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت، رئیس سازمان تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال گفت: پیروزی تیم ملی جوانان برابر ازبکستان و صعودشان به مرحله نیمه نهایی و کسب جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی 2017 کره جنوبی را به ملی‌پوشان، کادر فنی و تمامی افرادی که برای موفقیت این تیم تلاش کرده بودند تبریک می‌گویم. جوانان ایران زمین مانند نوجوانان و فوتسالیست‌های کشورمان شایستگی خودشان را به خوبی نشان دادند و امیدواریم در میادین و مسابقات پیش رو نیز موفق باشند.

وی گفت:با موافقت رئیس فدراسیون و سازمان تیم‌های ملی قرار است تیم فوتبال جوانان به تورنمنتی که از  8 تا 12 نوامبر(18 تا 22 آبان) به میزبانی کره‌جنوبی و با حضور تیم‌های انگلستان، نیجریه و کره‌جنوبی برگزار می‌شود، حضور داشته باشند. با برنامه‌ریزی صورت گرفته این تیم پس از بازگشت از بحرین و استراحتی کوتاه به این تورنمنت اعزام خواهد شد.

ساکت در پایان گفت: مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال زیر  19 سال و فوتبال ساحلی آقایان نیز جهت شرکت در مسابقات آسیایی روز چهارشنبه برگزار می شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *