ارسال محصولات پروتئینی میادین بهمن، بعثت و پیروزی به تمام نقاط پایتخت

2:40 - 29 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۴۳۲۱
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: شهروندان تهرانی با وجود 215 میدان و بازار میوه و تره بار با آسودگی خاطرمی توانند اقلام پروتئینی، میوه و سبزیجات مصرفی خود را از این مراکز تامین کنند.

به گزارش گروه جامعه ، عبدالحسین رحیمی گفت: شهروندان تهرانی با وجود 15 بازار میوه و تره بار شهرداری تهران دیگر نگرانی بابت تهیه اقلام پروتئینی، میوه جات و سبزی جات مصرفی خود ندارند. این موضوع را می توان با استقبال مردم از بازارهای میوه و تره بار دید.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین با اشاره به اینکه میدان میوه و تره بار بهمن از میادین خاص سازمان محسوب می شود، گفت: این میدان مهمترین سامانه عرضه مواد پروتئینی شهرتهران است و نسبت به تهیه وتوزیع مرغ و گوشت قرمز اقدام می کند.

وی افزود: میدان میوه و تره بار بهمن نیز بزرگترین مرکز توزیع مرغ کشور است و 14 استان کشور اعم از استان های گلستان، مازنداران، گیلان، مرکزی، البرز، قزوین و ... از مهمترین استان هایی هستند که مرغ را از طریق کشتارگاه های دارای مجوز و تحت نظارت سازمان دامپزشکی به این میدان ارسال می کنند.

رحیمی با بیان اینکه مرغ ارسال شده با ورود به ناوگان حمل و نقل در بدو ورود توسط تیم دامپزشکی مورد بررسی کیفی و بهداشتی قرار می گیرد، اظهارداشت: ضمن نظارت بر مجوزهای مورد نیاز و لازم حمل، محموله نیز یک بار دیگر از لحاظ دما مورد بررسی قرار گرفته و بعد از تخلیه بر روی سکوهای فروش قرارمی گیرند ومجموعه هایی مانند فروشگاه های سطح شهر، رستوران ها و کترینگ هاکه نیاز به مرغ عمده دارند، در این میدان به منظور خرید مناسب و بهداشتی حضور پیدا می کنند.

وی ادامه داد: تیم های دامپزشکی به صورت شبانه روزی در مجموعه حضور دارند تا به سوالات و شکایات مردم رسیدگی کنند. این دامپزشکان هم نقش نظارتی داشته وبرای مراکزی که مصرف عمده مرغ را دارند مجوز صادر می کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار با اشاره به اینکه بزرگترین سامانه عرضه گوشت قرمز کشور در میدان میوه و تره بهمن مستقر است، خاطرنشان کرد: گوشت قرمز از کشتارگاه های استانی به صورت شقه ای و لاشه کامل ورود پیدا می کند.

رحیمی همچنین از میدان میوه وتره بار بعثت به عنوان قطب سامانه تهیه و توزیع آبزیان تهران نام برد که با دارا بودن 40 غرفه به صورت شبانه روزی محموله های ماهی از شمال و جنوب کشور و همچنین ماهی های پرورشی بالاخص از غرب ایران در این میدان وارد و در ساعات کاری علاوه بر میادین و بازارهای میوه و تره بار در فروشگاه های سطح شهر نیز توزیع می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *