با کیفیت‌ترین رقابت‌های کاراته را پیش رو داریم/ تجربه ملی‌پوشان گره گشا خواهد بود

3:00 - 27 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۳۴۴۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مربی تیم ملی کارته گفت: رقابت‌های قهرمانی جهان اتریش نخستین رویداد بزرگ پس از المپیکی شدن کاراته است و می‌تواند با کیفیت‌ترین مسابقات چند سال اخیر باشد.

حسین روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد شرایط تیم ملی کاراته پیش از مسابقات جهانی اظهار داشت: 6 ماه است که تمرینات تیم ملی به طور منظم برگزار می‌شود و بچه ها از نظر فنی شرایط قابل قبولی دارند و در این مدت کوتاه باقی مانده باید از نظر روحی و روانی خود را آماده کنند.

وی با اشاره به اینکه کادر فنی تمام نکات را به ملی‌پوشان گوشزد کرده، افزود: در رقابت‌های جهانی که تمام تیم‌ها با بهترین نفرات شکرت می‌کنند، مسائل روحی و روانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. خوشبختانه ملی‌پوشان ما تفکرات حرفه‌ای دارند و تجربه آنها در این شرایط سخت گره گشا خواهد بود.

روحانی در پاسخ به این سوال که آیا لغو چند تورنمنت تدارکاتی به آمادگی تیم ملی لطمه‌ای وارد نکرد، گفت: بی‌تردید ما دوست داشتیم در تمام رقابت‌های تدارکاتی شرکت کنیم اما الان افسوس خوردن دردی را دوا نمی‌کند و باید نگاهمان رو به جلو باشد تا بتوانیم قدرت کاراته ایران را در تاتامی جهانی به رخ حریفان بکشیم.

وی در خصوص رقیبان اصلی کشورمان تصریح کرد: مصر، ترکیه، آذربایجان و ایتالیا از مهمترین رقبای ما به حساب می‌آیند.

مربی تیم ملی در پایان گفت: تمام برنامه ما دفاع از عنوان قهرمانی است اما رقابت‌های قهرمانی جهان اتریش نخستین رویداد بزرگ پس از المپیکی شدن کاراته است و می‌تواند با کیفیت‌ترین مسابقات چند سال اخیر باشد. می‌دانیم کار سختی پیش رو داریم اما برای موفقیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *