فعالان رسانه‎‏ای متخلف حق قلم‏زنی در سایر مطبوعات را ندارند/ مسئولین در اعطای مجوز به متخلفین حساسیت لازم را اعمال کنند

13:00 - 26 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۳۲۶۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت ‏الاسلام نوروزی گفت: فعالان رسانه‏‎ای متخلف حق قلم‏زنی در سایر مطبوعات را ندارند و مسئولین در اعطای مجوز به این متخلفین باید حساسیت لازم را اعمال کنند.
فعالان رسانه‎‏ای متخلف حق قلم‏زنی در سایر مطبوعات را ندارند/ مسئولین در اعطای مجوز به متخلفین حساسیت لازم را اعمال کنندحجت‎الاسلام «حسن نوروزی» سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، با اشاره به تکرار تخلفات و توقیف مکرر نشریات برخی افراد رسانه‌ای، اظهار کرد: برخی فعالان رسانه‌ای بارها و بارها دچار تخلفات رسانه‎ای شده‌اند که مسئولین مربوطه با چنین افرادی باید برابر قانون برخورد کند.

وی ادامه داد: فعالان رسانه‏‎ای متخلف حق قلم‏زنی در سایر مطبوعات را ندارند و مسئولین در اعطای مجوز به  این متخلفین باید حساسیت لازم را اعمال کنند.
 
حجت‎الاسلام نوروزی در پاسخ به این سوال که آیا نشریه یا صاحب امتیازی که بارها توسط هیات نظارت بر مطبوعات تذکر می‌گیرد، می‌تواند مجددا مجوز اخذ کند؟ تصریح کرد: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به صراحت بیان شده که مطبوعات آزادند اما این آزادی حد و مرز دارد که متأسفانه برخی به غلط آن را تفسیر می‌کنند بنابراین در  اعطای مجوز به افرادی که مکرر تخلف می‎کنند باید دقت و حساسیت بیشتری شود.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در پایان خاطرنشان کرد:  توقیف و ابطال روزنامه‌‏هایی که به قوانین کشور و نظام اسلامی پایبند نیستند کمترین اقدام است و آن‌ها باید در برابر قانون پاسخگو باشند.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *