مراسم صبحگاه مشترک در زندان مرکزی برگزار شد

13:27 - 16 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۹۷۴۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مراسم صبحگاه مشترک با حضور حجت السلام زارع رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی ناجا، ذوالفعلی نژاد مدیر کل زندان های به همراه معاونین و سرهنگ کمال فرمانده یگان حفاظت زندان های استان یزد، زارع مدیر زندان مرکزی یزد و دیگر مسئولان این زندان برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی زندان مرکزی یزد، حجت الاسلام زارع رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی ناجا استان یزد ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم بر استفاده از دانش و فناوری های نوین جهت کارآمدی بیشتر تاکید کرد و گفت: باید برای رسیدن به اهداف مطلوب تر تلاش مضاعف کنیم که خوشبختانه در نیروهای زندان ها این امر را می توان دید و امید است هیچگاه این مجموعه به روز مرگی دچار نشود.

وی در ادامه افزود: امروز باید بیش از پیش هوشیار بود و به این جامعه اسلامی خدمت کنیم و حفظ این نظام مقدس و با فرمانبرداری از فرامین فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نکود ولایت مدار باشیم.

سرهنگ کمال فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندان های استان یزد نیز گفت: ما باید قدر خود را بدانیم و با توجه به معنویات بیشترین و اساسی ترین خدمات را در کنار سایر نهادها به انجام برسانیم و باید به تاسی از امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با خود باوری در انجام درست و به موقع وظایف بکوشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از پرسنل یگان و پرسنل وظیفه استان با اهدای لوح تقدیر ،تجلیل شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *