برانکو: من هیچ صحبتی با گولچ نکرده‌ام / اگر منصوریان از انگلیس پیشنهاد دارد، باید به آن افتخار کند

18:28 - 14 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۹۲۹۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بله که منصوریان می‌تواند به انگلیس برود. شما فکر می‌کنید هر کسی که از فوتبال انگلیس بیاید، آخر مربی است؟
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، برانکو ایوانکوویچ پس از دیدار دوستانه با امیدهای باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته و امروز دو بازی خوب داشتیم و از عملکرد بازیکنانم خیلی راضی هستم. روز گذشته کمی کارهای اصلاحی روی عناصر تاکتیکی و تکنیکی انجام دادیم. بازی کردن، بهترین تمرین است. بازیکنان خوب دویدند و کارهای ترکیبی را انجام دادند که من از عملکردشان رضایت دارم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه پلی‌یانسکی مصدوم است و دو مدافع ما در تیم ملی هستند، شرایط مختلف را با بازیکنان جوان امتحان می‌کنیم، چون مشخص نیست چه زمانی چه اتفاقی رخ می‌دهد. در تیم امید، بازیکنان جالب توجهی دیدم که در تمرینات بعدی، از آنها دعوت می‌کنم در کنارمان باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: تا آنجا که من اطلاع دارم، باشگاه با گولچ در تماس است و پیگیری کار با باشگاه است. من هیچ صحبتی با گولچ نکرده‌ام و مسئولان باشگاه در تماس با این بازیکن هستند. مسئولان باشگاه باید این مشکل را حل کنند و در حیطه وظایف آنهاست.

برانکو ادامه داد: اگر یادتان باشد، قبل از هر چیزی باید بگویم ماریچ بعد از پنج ماه، بازیکن فیکس ما شد. همان بازی با سیاه‌جامگان در مشهد. این بازیکنان خارجی، زمان کوتاهی با ما هستند. پلی‌یانسکی مصدوم شد و چند روزی طول می‌کشد که برگردد و گولچ هم با باشگاه به مشکل برخورده است. واقعیت این است که خط دفاع ما خوب کار می‌کند و وقتی چیزی خوب است، من در آن تغییری ایجاد نمی‌کنم. پلی یانسکی از بازی اول و مقابل سایپا به میدان رفت و بازی‌های بیشتری هم به او می‌خورد، اما در ادامه بیشتر بازی خواهد کرد.

وی در مورد ناراحتی بازیکنان ذخیره از نیمکت نشینی گفت: در دنیا، بازیکن ذخیره‌ای که از شرایطش راضی باشد، وجود ندارد. همه جا 11 نفر راضی هستند، سه چهار نفر هم که در ذخیره‌ها هستند نسبتاً راضی هستند و بقیه ناراضی. تمرین مشخص می‌کند که چه کسی باید به میدان برود.

این مربی کروات خاطرنشان کرد: بازیکنانم همیشه در تمرین هستند و برای من بین بازیکن 16 ساله تا 35 ساله تفاوتی وجود ندارد. مثلا سیدجلال حسینی با سنی که دارد، در تیم بازی می‌کند چون تلاشی فوق‌العاده در تمرینات دارد. هر بازیکنی باید از فرصتی که به‌دستش آمده، استفاده کند. داستان این نیست که هر کسی در ترکیب است، همیشه بازی می‌کند. هر کسی برای پرسپولیس بازی می‌کند، باید برای رقابت آماده باشد و تلاش کند که جای خودش را کسب کند و حق تنبلی ندارد.

وی در واکنش به شایعه ترانسفر علیرضا منصوریان به کشور انگلیس ادامه داد: من که در این مورد نمی‌توانم نظری بدهم. هر مربی برای خودش کار می‌کند و به دنبال پیشرفت است. شانس مربیگری در خارج خیلی راحت و ساده به دست نمی‌آید. مربیان ایرانی قطعاً کیفیت خوب و بالایی دارند، چون اینجا مربیان خارجی از کشورهای مختلف دنیا آمده‌اند و کار کرده‌اند. ایتالیا، آلمان و کشورهای دیگر به ایران آمدند و کار کرده‌اند. حتی از کرواسی و صربستان به اینجا آمدند و به غیر از مربیان کروات، کمتر مربیانی از کشورهای مختلف بوده‌اند که در فوتبال ایران اثرگذار باشند. از کلن هم مربی به ایران آمد، اما موثر نبودند و ردپایی از خود به جا نگذاشت.

برانکو افزود: بله که منصوریان می‌تواند به انگلیس برود. شما فکر می‌کنید هر کسی که از فوتبال انگلیس بیاید، آخر مربی است؟ من بازی‌های لیگ انگلیس را می‌بینم که تیم‌ها در فاز دفاعی بد بازی می‌کنند یا در خط حمله گل نمی‌زنند. اگر منصوریان پیشنهاد دارد، باید به آن افتخار کند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سؤال که آیا لوبانوف، دروازه‌بان تیم فوتبال ازبکستان می‌تواند در بازی تیمش مقابل ایران نقطه امیدی برای ملی‌پوشان ما باشد، گفت: لوبانوف دروازه‌بان خوبی است که در دو بازی اخیرش در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی گلی دریافت نکرده است. به هر شکل او رقیبی مثل بیرانوند داشت و طبیعی است که بیرانوند از لوبانوف بهتر باشد؛ به همین خاطر این دروازه‌بان تصمیم گرفت به کشورش برگردد تا بتواند بیشتر بازی کرده و همچنین پیراهن تیم ملی را از دست ندهد. در حقیقت دلیل اصلی جدایی لوبانوف از پرسپولیس همین بود و مسئله دیگری نبود.

وی درباره این که آیا تیمش در ادامه فصل بازیکن جدیدی به خدمت خواهد گرفت یا نه؟ یادآور شد: ما همیشه به‌دنبال آنالیز بازی‌ها و جذب بازیکن جدید هستیم، حتی امروز بازی تیم امیدهای خود را آنالیز کردیم تا اگر بازیکنی مناسب تیم‌مان دیدیم او را به خدمت بگیریم. فرقی نمی‌کند بازیکن ایرانی باشد یا خارجی ما مدام دنبال بازیکن خوب خواهیم بود. در ادامه فصل خواهید دید که بازیکن جدید خواهیم گرفت یا نه، ضمن اینکه در نیم فصل خیلی سخت می‌شود بازیکن خوب پیدا کرد، چرا که اکثراً یا قرارداد دارند و یا اینکه برنامه دیگری برای ادامه فوتبال خود دارند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *