پیگیری چاپ تصویر سرکرده منافقین در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

13:10 - 14 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۹۱۱۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به چاپ تصویر سرکرده گروهک تروریستی منافقین در "ویژه نامه هفتمین جشن سالیانه فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف" گفت: قطعا در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس این موضوع دنبال می شود.
پیگیری چاپ تصویر سرکرده منافقین در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلسداود محمدی نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به چاپ تصویر سرکرده گروهک تروریستی منافقین در "ویژه نامه هفتمین جشن سالیانه فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف" با بیان اینکه اتفاق پیش آمده کاری بسیار بسیار ناشایست و نادرست بوده است عنوان کرد: قطعا در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس این موضوع دنبال می شود.

وی با بیان اینکه چاپ عکس سرکرده منافقین در نشریه دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف ممکن است به دلیل وجود اشتباه سیستم اداری صورت گرفته باشد تصریح کرد: اطمینان دارم که شخص وزیر با این اقدام صورت گرفته قطعا مخالف است.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان گفت: مطمئنا با افرادی که این اقدام را به صورت عمدی و یا سهوی انجام داده اند باید برخورد لازم انجام شود.

انتهای پیام/


حبیب
|
-
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
0
0
جانم فدای رهبر عزیزم سیدعلی خامنه ای
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *