پیشرفت مادی و معنوی در جامعه در سایه وجود امنیت محقق می‌شود

13:32 - 14 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۹۱۱۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
شاهینی گفت: پیشرفت مادی و معنوی در جامعه درسایه وجود امنیت محقق می‌شود و نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت در جامعه بی بدیل است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، قربان شاهینی رئیس دادگستری شهرستان ریگان در صبحگاه مشترك نیروهای نظامی وانتظامی  شهرستان ریگان كه با حضور امام جمعه، فرماندار،مقامات قضائی، روسای ادارات وسران طوایف برگزار شد، اظهار کرد: امنیت مقوله‌ای مهم است كه پیشرفت مادی ومعنوی جامعه  مرحون آن است كه این مهم با وحدت كلمه در زیر سایه پرچم نظام مقدس اسلامی با رهبری حضرت ایت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) بدست آمده است.

وی گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاكنون با تقدیم بیش از 120 هزار شهید و 20 هزار جانباز به اسلام، دین خود را به انقلاب و كشور ادا کرده است.

این مقام قضایی تصریح کرد: خصوصیت اصلی وبرجسته نیروی انتظامی مردم‌داری است كه ضرورت دارد مأمورین خدوم و زحمتکش ناجا بیش ازگذشته با خودسازی وتقویت باورهای دینی واعتقادات خود و با حفظ اقتدار توأم با عطوفت ومهربانی نسبت به انجام ماموریت‌های خود اقدام کنند.

رئیس دادگستری شهرستان ریگان در خصوص خدمت در مناطق  محروم گفت: سختی خدمت در این مناطق با توجه به كمبودها ومحرومیت‌هایی كه وجود دارد دارای اجر زیادی نزد خداوند متعال است.

وی عنوان کرد: با تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته توسط دستگاه‌های امنیتی، انتظامی وقضائی در شهرستان ریگان، خوشبختانه امنیت خوبی در منطقه برقرار شده است.

شایان ذکر است در پایان مراسم صبحگاه، رئیس دادگستری ریگان با اهداء لوح سپاس به فرمانده نیروهای انتظامی شهرستان ریگان از زحمات نیروهای انتظامی شهرستان ریگان تقدیر کرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *