رضایتمندی مردم، پایه های نظام اسلامی را مستحکم تر می کند

21:38 - 13 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۸۸۶۵
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: افزایش رضایتمندی مردم که با تلاش کارگزاران نظام اسلامی حاصل می شود پایه های نظام را مستحکم تر می کند.
به گزارش گروه سیاسی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حضرت عبدالعظیم(ع)؛ آیت الله محمد محمدی ری شهری روز سه شنبه در دیدار با جمعی از مسئولان عقیدتی سیاسی و فرماندهان نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: کارگزاران جمهوری اسلامی و از جمله کارکنان نیروی انتظامی در بخش ها و رده های مختلف باید با جلب هرچه بیشتر رضایتمندی مردم پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی را مستحکم تر کنند، تا با تداوم انقلاب اسلامی پرچم جمهوری اسلامی به دست صاحب اصلی خود، حضرت بقیه الله الاعظم برسد.

وی ضمن آرزوی تقویت هرچه بیشتر بنیه معنوی مجموعه نیروی انتظامی گفت: موفقیت های این نیرو در گذشته و اکنون خیلی خوب و موثر بوده و با فرماندهی خود که شخص بسیار شایسته است، خدمات شایانی را توانسته است به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه ارائه کند.
عضو مجلس خبرگان رهبری بر مرور اقدامات گذشته و برنامه ریزی برای تقویت هرچه بیشتر نقاط قوت این نیرو تاکید کرد و افزود: مدیر خوب مدیری است که با مرور اقدامات گذشته نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کند و برای سال های آتی، به نقاط قوت خود افزوده و از نقاط ضعف خود بکاهد.

آیت الله محمدی ری شهری همچنین راز جاذبه معنوی و محبوبیت خدمتگزاران نظام اسلامی را ایمان و عمل صالح برشمرد و گفت: اگر کسی دین برایش فقط الفاظی بر زبانش نبود، بلکه حقایق اسلامی را باور کرد در اینصورت همه کارها را برای خدا انجام می دهد.

وی بیان کرد: اگر کسی تلاش کند در مرتبه نخست مبانی اعتقادی اش صحیح باشد و در مرتبه دیگر کاری که بر عهده او گذاشته شده را خوب و درست انجام دهد، طبعاً مورد رضایتمندی و علاقه مردم قرار خواهد گرفت.

آیت الله محمدی ری شهری به روایتی از رسول اکرم (ص) اشاره کرد و افزود: اگر کسی با توجه قلبی رو به سمت خدا کند، خدا دل های مردم را به سوی او متمایل خواهد کرد و همچنین در روایات دیگر حضور قلب در نماز، زهد و بی رغبتی به دنیا از دیگرعواملی برشمرده شده که باعث می شود خدای متعال محبوبیت فرد را در دل دیگران افزون گرداند.

وی همچنین تواضع و فروتنی ، حُسن خُلق ، حُسن برخورد ، خوش گمانی (بجز در مواردی که قرائنی بر ارتکاب جرم وجود دارد) را از عوامل محبوبیت برشمرد و اضافه کرد: این ویژگی ها برای همه مسلمانان به ویژه برای نیروی انتظامی به دلیل ارتباط تنگاتنگ آنها با مردم ضروری است.
9تا 15 تیرماه هفته نیروی انتظامی نامیده شده است.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *