رضایی: ضرورت توجه ویژه دولت به ناجا به‌منظور تامین امنیت جامعه

19:47 - 13 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۸۸۵۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: دولت باید نیروی انتظامی را به دلیل تأمین امنیت جامعه مورد عنایت قرار دهد.
به گزارش گروه سیاسی به نقل از خانه ملت؛ محمدابراهیم رضایی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی باید از نظر تخصصی و از نظر پشتیبانی همواره مورد حمایت ویژه قرار بگیرد تا بتواند به نحو احسن مأموریت خود را انجام دهد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی دچار مشکل است، کمبود نیروی انسانی و کمبود اعتبارات سبب اختلال در مأموریت‌های آن‌ها می‌شود، گفت: دولت باید نیروی انتظامی را به دلیل تأمین امنیت جامعه مورد عنایت قرار دهد.

وی ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند باید به امنیت به‌عنوان رکن اساسی کشور اهمیت فراوان داد لذا توجه به ارگان هایی که تامین این امنیت را بر عهده دارند و  ایجاد شرایط مناسب برای دستیابی به اهداف‌شان ضروری است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه شرایط روز جامعه ارتقاء نیروی انتظامی و به روز شدن امکانات آن‌ها را می‌طلبد، گفت: به گفته رهبری نیروی انتظامی باید اقتدار داشته باشد اما رعایت عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *