در حال رایزنی با مربیان کوبایی هستیم/ فدراسیون توجه ویژه‌ای به تیم‌های پایه دارد

5:20 - 13 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۸۲۴۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
نایب رئیس فدراسیون بوکس گفت: در حال رایزنی با مربیان کوبایی هستیم و هنوز چیزی قطعی نشده است.

روح الله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص حضور دو مربی کوبایی در ایران اظهار داشت: از بین 6 مربی، دو نفر رزومه بهتری داشتند که فعلا در حال رایزنی با آنها هستیم و فعلا هیچ چیز قطعی نشده است. عجله‌ای برای انتخاب مربی خارجی نداریم و سر فرصت در این خصوص تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی افزود: چند وقتی است که مطالبی تحت عنوان مربیان بی‌کیفیت و سطح پایین کوبایی می‌شنوم که نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا آمده است. مطمئن باشید فردی که شایسته مربیگری در بوکس ایران باشد را انتخاب خواهیم کرد.

نایب رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که چرا مسابقات رده‌های سنی پایه به صورت پیوسته برگزار می‌شود، گفت: باید انقدر مسابقه برگزار کنیم که از دل این رقابت‌ها بتوانیم چند بوکسور خوب و شایسته پیدا کنیم. اگر می‌خواهیم کشف استعداد داشته باشیم باید بچه‌ها مدام در مسابقات حضور داشته باشند.

وی با بیان این مطلب که فدراسیون بوکس توجه ویژه‌ای به تیم‌های پایه دارد، تصریح کرد: امسال بیش از هر سال دیگری مسابقات رده‌های سنی پایه را برگزار کردیم و مطمئن باشید تا پایان سال این روند ادامه خواهد داشت. از رده سنی نونهالان تا امید باید در شرایط مسابقه باشند تا بتوانیم یک پشتوانه قوی برای تیم ملی داشته باشیم.

حسینی در خصوص کلاس داوری و مربیگری یک ستاره هم گفت: کلاس داوری ملی به تک ستاره را در آبادان برگزار کردیم و یک کلاس دیگر هم تا پایان سال برگزار خواهیم کرد. همچنین برای مربیان ملی هم یک کلاس تک ستاره برگزار می‌کنیم تا داوران و مربیان جوان کشورمان گام بلندی برای سه ستاره شدن بردارند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *