یاماها JVB MT-07 را بیشتر بشناسیم

14:12 - 12 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۸۲۱۲
یاماها MT-07 (که در آمریکا به نام FZ-07 شناخته می شود) در سال 2015 با موتوری شبیه به برادرش "MT-09" وارد بازار شد.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از خودروکار، این مدل دارای یک موتور موازی دوقلو است با حجمی معادل 689 سی سی و 74 اسب بخار در دور موتور 9000، یک شاسی لوله ای به شکل داربستی و جلو آن هم به شکل سنتی تلسکوپی است.

وزن کل این موتور سیکلت در حالت خشک 164 کیلو گرم است و اگر خیس باشد(آماده به حرکت) 181 کیلوگرم وزن دارد. این مدل به صورت جهانی مورد تایید قرار گرفته و تنها مشکلش ترمز های آن است که نسبت به وزن بدنه و سرعت موتور مقداری ضعیف عمل می کند.

این مدل از موتور که در عکس مشاهده می کنید حاصل تلاش "Jens vom Brauck" از شرکت JvB Moto است. او این موتور را به خوبی در گاراژ خود توسط استاندارد های موتور سازی دست کاری کرده و بخشی از قطعات یک متخصص آلمانی به نام "KEDO" را در آن به کار برده است.

یاماها JVB MT-07 را بیشتر بشناسیم

بنا بر طراحی، ای نسخه از موتور تک سرنشینه خواهد بود و قسمت انتهایی آن باریک تر و دسته موتور نیز به وسیله یک میله محکمتر شده است. همچنین به تایر های "Continental TKC 80" مجهز می‌شود.

به گفته "Jens" این مدل تکمیل شده به لطف لاستیک هایی که بر روی این موتور سوار شده، برای جاده های سنگلاخی و همچنین سواحل بسیار مناسب است.

یاماها JVB MT-07 را بیشتر بشناسیم

تیم JvB Moto به همراه اعضای تیم Kedo سخت در حال ساخت و گسترش قطعات برای کسانی هستند که می خواهند موتور های "MT-07 را تبدیل به موتور هایی برای جاده های سنگلاخی و ناهموار کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *