برگزاری نشست‌های آموزشی برای تکریم ارباب رجوع در حوزه‌های قضایی استان گلستان

1:15 - 12 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۷۷۹۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
غلامی از اجرای طرحی خبر داد که بر اساس آن، بیشترین علل ارجاع کارکنان به واحد تخلفات اداری شناسایی و برای پیشگیری از بروز آن، نشست‌های آموزشی برگزار می‌شود.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان گلستان، علی غلامی معاون منابع انسانی دادگستری استان گلستان گفت: کاهش تخلفات اداری در حوزه‌های قضایی استان گلستان و افزایش رضایت مندی مردم از دادگستری‌ها از اهداف اجرای این طرح است.

غلامی با تاکید بر این که نگاه ما در دادگستری مچ‌گیری از همکاران نیست افزود: تلاش می‌کنیم با فراهم کردن محیطی امن و سالم برای کارکنان، بستر را برای خدمت هرچه بیشتر به مردم فراهم کنیم.

غلامی گفت: در نخستین گام، این نشست در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان برگزار شد.

این مقام قضایی ادامه داد: در این نشست‌ها علاوه بر تشریح وظایف و اختیارات کارمندان در حیطه مسئولیتی که به آنان سپرده شده است، چگونگی برخورد با مراجعین به محاکم نیز به کارمندان آموزش داده می‌شود.

معاون منابع انسانی دادگستری کل استان گلستان با اشاره به این که اصول حاکم بر اخلاق حرفه ای در اسلام " اصل خدمت گذاری " است از کارمندان دادسرای عمومی و انقلاب گرگان خواست خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند تا هم از نظر وجدانی خیالی آسوده داشته باشند و هم اعتماد مردم به دستگاه قضایی را بیشتر کنند.

غلامی با بیان این که می‌دانیم تعداد مراجعین به دادسراها زیاد است گفت: باید سعه صدر داشته باشیم و با پیگیری امور مربوط به پرونده‌ها از مراجعه چندباره مردم به محاکم جلوگیری کنیم.

وی تصریح کرد: نظم، حفظ حریم خصوصی افراد، گشاده رویی، نرم خویی و احترام به مردم هم از دیگر اصولی است که همکاران ما باید به صورت جدی به رعایت آن پایبند باشند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *