جنگ برای "افغانستان و آمریکا" دستاوردی نداشته است

16:50 - 23 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۷۶۵۱
نیویورک تایمز در گزارشی نوشت: با خروج نیروهای ناتو، بیکاری گریبانگیر افغانستانی‌ها شده و طالبان در بخش‌هایی از این کشور به قدرت رسیده و همه اینها حکایت از این دارد که این جنگ برای افغانستان و آمریکا دستاوردی نداشته است.
جنگ برای به گزارش سرویس بین الملل نیویورک تایمز در یادداشتی با عنوان آزمون 15 ساله جنگ در افغانستان نوشت: بالگردهای نظامی مدام در حال انتقال نیروهای آمریکایی و افغانستانی هستند،‌ موانع بتونی برای جلوگیری از حملات انتحاری در اطراف ساختمان‌های دولتی و سفارتخانه قدم علم کرده و از ورود مردم جلوگیری می‌شود، همه اینها نشان از این دارد که بعد از 15 سال جنگ به میدان اول این جنگ فرسایشی رسیدیم.
 
این روزنامه آمریکایی نوشت: 15 سال پیش ایالات متحده برای جنگ با القاعده و طالبان وارد افغانستان شد، اما بعد از سالیان دراز گاهی احساس می‌شود که به نقطه اول رسیده و چیزی برای نشان دادن نداریم.
 
نیویورک تایمز تصریح کرد: با خروج نیروهای ناتو، بیکاری گریبانگیر افغانستانی ها شده و طالبان در بخش های از  این کشور به قدرت رسیده و همه اینها حکایت از این دارد که این جنگ برای افغانستان و آمریکا دستاوردی نداشته است.
 
/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *