مراسم ترحیم دکتر حسن فاخری برگزار شد

13:55 - 04 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۴۹۵۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مراسم ترحیم دکتر حسن فاخری از قضات عالی رتبه دادگستری و دیوان عالی کشور با حضور ریاست دیوان عالی کشور و جمعی از معاونین و کارمندان اداری و قضایی در مسجد ارک تهران برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از اداره روابط عمومی و تشریفات دیوان عالی کشور، مراسم ترحیم دکتر حسن فاخری از قضات عالی رتبه دادگستری و دیوان عالی کشور با حضور ریاست دیوان عالی کشور و جمعی از معاونین و کارمندان اداری و قضایی در مسجد ارک تهران واقع در میدان پانزده خرداد از ساعت 10 الی 11:30 روز یکشنبه مورخ 1395/07/04 برگزار شد.
 
 مرحوم دکتر حسن فاخری متولد 13 مرداد 1302 در تهران با مدرک دکتری حقوق خصوصی از دانشگاه تهران عهده دار سوابق مسئولیتی بسیاری بودند که از آن جمله می‎توان به معاون اول دادستان کل کشور، ریاست شعبه چهار، پنج و بیست و چهارم دیوان عالی کشور و رئیس اداره عفو و بخشودگی اشاره نمود که با کوله باری از تجربه در سال 1390 با بیش از 64 سابقه خدمت حرفه ای به دستگاه قضایی کشور بازنشسته شدند.
 
همچنین وی از مفاخر ورزشی و پیشکسوت در رشته فوتبال بوده کشور بوده و رئیس هیأت امنای باشگاه شاهین را نیز عهده دار بودند.
 
 دیوان عالی کشور فقدان این اندیشمند فرهیخته را به جامعه قضایی کشور و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال علو درجات را برای ایشان مسئلت خواسته است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *