حیثیت آمریکایی‌ها در سراسر دنیا به ذلت رسیده است

5:05 - 02 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۳۸۵۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر گفت: امروز حیثیت و معادلات سیاسی و نظامی آمریکا در سراسر دنیا به ویژه در خلیج فارس و در آبهای محدوده جغرافیای استان بوشهر به ذلت و خواری کشانده شده است.

به گزارش گروه سیاسی ، علی رزمجو در جمع نیروهای مسلح شهرستان تنگستان گفت: هفته دفاع مقدس مظهر ایستادگی ارزش‌ها  و نوآوری‌ها و خلاقیت‌های مختلقی در درون و برون کشور است که مردم استان بوشهر و به ویژه تنگستانی‌ها در طول تاریخ علمدار مقاومت و مردانگی بوده‌اند و با آگاهی که نسبت به دین اسلام و مکتب اسلام داشته و دارند در راه دفاع و ترویج دین مبین اسلام از جان خود مایه گذاشتند.

وی افزود: سند افتخار شهرستان تنگستان حماسه آفرینی‌های این شهرستان در ابعاد مختلف است که از تاریخ قرن گذشته تاکنون ایثار، فداکاری و جان‌فشانی در خون تک تک افراد این شهرستان ساری و جاری است.

رزمجو گفت: هقته دقاع مقدس نمایشگاه ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی اقشار مختلف ملت قهرمان  و سلحشور ایران اسلامی است که امروز بخشی از این قشر و یا اقشار در این میدان حضور بهم رسانده‌اند و دور هم جمع شده‌اند تا تاریخ حماسه قرن‌های گذشته به ویژه دوران دفاع مقدس و هشت سال نبرد نا برابر در مقابل مستکبرین عالم را به نمایش بگذارند.

وی خاطر نشان کرد: این سیل خروشان بسیجیان قهرمان و سلحشور اهم از برادر و خواهر آمده‌اند تا در روز اول هفته دفاع مقدس تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا، امام شهدا و بیعت با فرمانده معظم کل قوا داشته باشند و در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس یکبار دیگر آمادگی‌های خودشان را برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام کنند.

رزمجو تصریح کرد: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجستگی‌های افتخارات ملت ایران به ویژه اقشار مختلف شهرستان تنگستان در دفاع از مرزهای میهن اسلامی  و جانفشانی دلاورمردانه در پای پرچم بر افراشته اسلام و سه رنگ جمهوری اسلامی و قرآن است.

وی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس تجلی همه خوبی‌ها و همه ارزش‌هاست گفت: دوران دفاع مقدس دوران درس‌های عبرت آمیز است و خدا را شاکریم که در سی و ششمین سالگرد دوران دفاع مقدس امروز عزت و شکوه انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف در مقیاس جهانی هویدا شده است.

رزمجو خاطر نشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس تعبیر قدرت را در سطح جهانی به نفع دین اسلام رقم زدیم، در دوران دفاع مقدس از تفکر مادی و ابزار محوری به اندیشه دفاعی الهی و انسان محوری آن هم مبتنی بر ارزش‌های الهی رسیدیم.

وی گفت: امروز استکبار جهانی در راس آن آمریکایی‌ها هم در بعد نظامی و هم در بعد سیاسی و فرهنگی آن چنان به وحشت افتاده‌اند که دیپلماسی‌های آمریکایی‌ها و مستشاران آنها حساب و کتاب روند پیشرفت جمهوری اسلامی را نمی‌توانند محاسبه کنند.

رزمجو ابراز داشت: امروز حیثیت ومعادلات سیاسی و نظامی آمریکا در سراسر دنیا به ویژه در خلیج فارس و در آبهای محدوده جغرافیای استان بوشهر به ذلت و خواری کشانده شده است.

وی گفت: حماسه 22 دی ماه 94 دستگیری 10 نفر از تفنگداران زبده و آموزش دیده و مربی آمریکایی‌ها در جغرافیای استان بوشهر و در اطراف جزیزه استراتژیکی فارسی برگ زرین دیگری در تاریخ حماسه‌ساز استان بوشهر و دلیران تنگستان رقم زد، این حماسه بزرگ سر خط تجزیه و تحلیل آمریکایی‌ها درمقیاس جهانی و کاندیداها آنها قرار گرفته است.

رزمجو عنوان کرد: امروز خدا را شاکریم که هفته دفاع مقدس ما که امروز اولین روز از آن را پشت سر می‌گذاریم با هفته دفاع مقدس سال گذشته نسبت به خلق اقتدار، حماسه و از خودگذشتگی متفاوت است.

این مسؤول یادآور شد: حماسه‌هایی که نیروهای مسلح و مردم خوب با وفا و دولتمردان ما در عرصه‌های نظامی و سیاسی خلق کرده‌اند برگ افتخار دیگری در صفحه تاریخ دنیا رقم زده است.

رزمجو بیان داشت: امروز سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی هیمنه سیاسی آمریکا با کارهای مستشاری این مرد بزرگ در کشورهای مختلف به زانو در آورده و به شکست کشانده است.

وی گفت: در اثر هدایت‌های پیامبر گونه مقام معظم رهبری شاهدیم که صدای شکستن استخوان‌های آمریکا در عرصه سیاسی و نظامی به ویژه در پهنه آب‌های نیلگون خلیج فارس به گوش جهانیان رسیده است.

رزمجو تاکید کرد: هفته دفاع مقدس را عزتمندتر از گذشته جشن می‌گیریم و این سیل خروشان جمعیت قدرتی را نشان می‌دهد که به رخ دشمنان انقلاب اسلامی کشیده شود و به دنبال آن همه ماهواره‌ها  و سیستم‌های رسانه‌ای استکبار در هفته دفاع فعال بوده و تحرکات ما را ثبت و ضبط می‌کنند.

وی بیان داشت: حضور چنین اقشاری در چنین مراسمی سرشار از ایثار و از خودگذشتگی است که همه از آن درس گرفته و بر توان باز دارندگی جمهوری اسلامی ایران می‌افزاید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *