بازدید معاون سیاسی ، امنیتی و انتظامی استانداری تهران از اردوگاه فشافویه

18:00 - 29 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۲۹۵۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
همدانی معاون سیاسی ، امنیتی و انتظامی استاندار استان تهران به همراه آذرنیا دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهر تهران به همراه مدیر اردوگاه فشاویه به منظور اجرایی شدن طرح ساماندهی معتادان متجاهر از اردوگاه فشافویه بازدید کردند .
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان زندانها، همدانی معاون سیاسی ، امنیتی و انتظامی استاندار استان تهران در حاشیه بازدید از اردوگاه اظهار کرد: در سال‌های اخیر آمار رو به رشد معتادان متجاهر در سطح شهر به یکی از موضوعات و دغدغه های اصلی مردم بدل شده است . به همین منظور با تعامل سازنده و موثر با پلیس پایتخت و هماهنگی با مقام قضایی و مساعدت اداره کل زندان‌های استان تهران طرح پاکسازی و جمع آوری معتادان متجاهر در دستور کار قرار گرفته است .

در ادامه آذرنیا دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهر تهران ضمن ابراز قدردانی از اقدامات اداره کل زندانهای استان تهران گفت : حضور معتادان متجاهر در سطح شهر تهران چهره زشتی به شهر داده است ، لذا در صدد هستیم با فراهم نمودن امکانات کافی و محل نگهداری مناسب از بازگشت دوباره این قشر آسیب دیده به چرخه اعتیاد و جرم جلوگیری کنیم و با تعامل و همکاری سازنده با ارگان های مرتبطه به این مطالبه بحق شهروندان تهرانی جامه عمل بپوشانیم .  
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *