استقبال بیش از دویست هزار نفر از نمایشگاه صنایع دستی

8:48 - 29 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۲۶۷۴
طی پنج روز گذشته تعداد 200 هزار نفر از غرفه های محصولات استانها درنمایشگاه سراسری صنایع دستی بازدید کردند.
به گزارش گروه جامعه ، طی پنج روز گذشته 200هزار نفر از غرفه های محصولات استانها در نمایشگاه سراسری صنایع دستی بازدید کردند.
 
افسانه رنجبر قاسمی  گفت: با توجه به تنوع محصولات و حضور هنرمندان 27 استان از سراسر کشور ؛ استقبال عمومی از این نمایشگاه بسیار خوب است.

وی با اشاره به تنوع محصولات صنایع دستی اظهار کرد : در این نمایشگاه انواع رشته های صنایع دستی من جمله هنرهای چوب، مس، سراجی چرم، حصیر بافی ، قلمزنی  ، مینا کاری تراش سنگهای قیمتی و تزئینی ، چاقو سازی در معرض دید علاقه مندان قرار دارد.

رنجبر صنایع دستی را یکی از عوامل توسعه اقتصادی عنوان کرده و افزود : تولید و عرضه محصولات صنایع دستی منجر به رونق اقتصادی سازندگان آنها شده و چرخه اقتصادی را برای آن می چرخاند.

وی ارومیه و استان آذربایجان غربی را مستعد تولید صنایع دستی معرفی کرد و تصریح کرد : بدلیل وجود منابع چوبی ، هنرمندان صنایع دستی استان و ارومیه کارگاههای زیادی در حوزه تولید آثار چوبی میباشد و دراین رشته تبحر بسیاری دارند.

معاون صنایع دستی استان آذربایجان غربی با دعوت از مردم برای بازدید بیشتر از این نمایشگاه اضافه کرد : بدلیل استقبال خوب از این نمایشگاه از مردم دعوت می کنیم تا خرید از این نمایشگاه که حاصل هنرمندان سراسر کشور است را به روزهای انتهایی نگه ندارند.

گفتنی است سومین نمایشگاه سراسری صنایع دستی از تاریخ بیست و سوم شهریور ماه سال جاری آغاز بکار کرده و تا سی ام شهریور در محل دهکده ساحلی چی چست همزمان با چهارمین جشنواره انگور برای علاقه مندان دایر خواهد بود.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *