غدیر فرصتی مناسب برای تجدید میثاق با ولایت است

21:30 - 28 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۲۴۲۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
موحد گفت: غدیر فرصتی مناسب برای تجدید میثاق با ولایت است و برماست که پیمان خویش را با مسیر و جریان ولایت تجدید کنیم.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، یدا .. موحد در پیامی به مناسبت عید سعید غدیر گفت: غدیر تنها نه به عنوان روزی تاریخی بلکه به عنوان یک عید بزرگ اسلامی مطرح است و باید این روز خجسته را به عنوان تعظیم شعائر دینی، بزرگ داشت و برشکوه آن افزود تا ارزشهای نهفته در این روز عظیم، همواره زنده بماند و سیره معصومین (ع) احیا گردد.

موحد افزود: رمز عید بودن غدیر، کمال دین و اتمام نعمت در سایه ادامه خط رسالت در شکل و قالب امامت است،غدیر روز تداوم رسالت محمد (ص) در ولایت علی(ع) و عید پیمان و عهد است.

وی با با تاکید بر این مهم که غدیر نشان می‌دهد که بزرگ‌ترین عامل سعادت دنیا و آخرت پیروی از ولایت است، گفت: ولایت در جامعه اسلامی از جایگاه ارزشمندی برخوردار است و در طول نظام اسلامی، ملت مسلمان ما با پیروی از ولایت و پیام غدیر و تبعیت از رهبری به دستاوردهای بالایی رسیده‌اند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان بیان کرد:  غدیر پرشکوه ترین و زیباترین جلوه ولایت، غدیر روز تداوم رسالت انبیاء حق در ولایت علی علیه السلام و عید عهد، پیمان و میثاق است.

وی تصریح کرد: امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست با کفایت مرجع عالیقدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است ، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودهای و فرمایشات معظم له اعلام داشته و پیمان می بندیم که با عزمی راسخ تر از پیش در راه تحقق آرمانهای والای این نظام مقدس گام نهیم.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *