انتشار 120 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت در کشور

21:58 - 27 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۲۱۷۳
رئیس مجمع نمایندگان گیلان از اجازه انتشار 120 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت با اصلاح قانون بودجه سال 95 توسط مجلس شورای اسلامی توسط دولت خبر داد.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از فارس؛ مهرداد لاهوتی عصر امروز در جلسه مجمع نمایندگان گیلان با مدیران شورای حمل و نقل استان با اشاره به اینکه 101 هزار میلیارد تومان مالیات در قانون بودجه سال 95 پیش‌بینی شده است اظهار کرد: امسال به نظر می‌رسد بیش از 80 هزار میلیارد تومان از مالیات مذکور تحقق پیدا نمی‌کند.

وی به اصلاح قانون بودجه سال 95 به منظور جبران درآمد دولت توسط مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: مجلس با تصویب قانون مذکور به دولت اجازه انتشار 72 هزار میلیارد تومان در یک مرحله و 48 هزار میلیارد تومان در مرحله دیگر را داده است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اصلاح قانون بودجه سال 95 خطر بزرگی را پذیرفتند، تصریح کرد: امسال در مجموع دولت اجازه انتشار 120 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت را دارد.

لاهوتی از اجازه 50 هزار میلیارد تومان فاینانس مجلس شورای اسلامی به دولت در سال 95 خبر داد و بیان کرد: سال آینده با توجه به اینکه انتخابات را در پیش داریم مبالغ مذکور می‌تواند در تامین منابع مالی برای اتمام پروژه‌ها تاثیرگذار باشد.

وی در ادامه بر تلاش مسؤولان نسبت به پرداخت بدهی اداره کل راه و شهرسازی گیلان به پیمانکاران تأکید کرد و گفت: مجمع نمایندگان گیلان در راستای پرداخت بدهی پیمانکاران جلسه‌ای با وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌کند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مزیت‌های منطقه آزاد انزلی، خاطرنشان کرد: استفاده از مزیت‌های منطقه مذکور در برطرف کردن مشکلات گیلان حائز اهمیت است.

لاهوتی به مشکل مسکن مهر در مناطق مختلف استان اشاره کرد و یادآور شد: نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی با مسؤولان در برطرف کردن مشکل مذکور همکاری می‌کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *