طرح اوقات فراغت راهی برای کاهش آسیب‌های فرهنگی

20:30 - 26 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۱۶۲۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمان گفت: آسیب‌های فرهنگی هر روز شکل تازه‌ای به خود می‌گیرند، بنابراین برگزاری کلاس های اوقات فراغت موجب کاهش این آسیب ها در خانواده ها می شود.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، حجت الاسلام و المسلمین عباس اسدی در جشن پایان ششمین دوره طرح اوقات فراغت فرزندان کارکنان قوه قضائیه بیان کرد: آسیب‌های فرهنگی هر روز شکل تازه‌ای به خود می‌گیرند، بنابراین برگزاری کلاس های اوقات فراغت موجب کاهش این آسیب ها در خانواده ها می شود.
وی افزود:با توجه به تعطیلی مکان های آموزشی و دغدغه های والدین این دوره از تاریخ23خرداد ماه آغاز و تا 11 شهریور ماه ادامه داشت.

اسدی بیان کرد: ششمین دوره این طرح با حضور  60نفر از فرزندان کارکنان دادگستری کرمان در  سه رده سنی6تا7، 7تا9و9تا 12 برگزار شده است.

وی افزود: طرح اوقات فراغت در رشته های آموزش قرآن، خطاطی، کامپیوتر،ریاضی و خلاقیت،کاردستی، مهارت های زندگی،نقاشی ، اخلاق ،احکام و اشپزی در 490ساعت برگزار شد.

این مقام قضائی هدف از برگزاری این کلاس ها را پرکردن مفید و موثر اوقات فراغت فرزندان اعلام کرد و افزود: استعداد یابی در رشته های مختلف، ارتقا سطح مهارت و خلاقیت کودکان از دیگر اهداف این دوره ها بود.

شایان ذکر است برگزاری این کلاس ها با همکاری موسسه فرهنگی قران و عترت آوای انتظار نور کرمان برگزار شد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *