حرف‌های زیادی برای گفتن دارم و روزی آن ها را خواهم گفت

13:30 - 23 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۰۴۵۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه «شیدایی» شبکه دو سیما گفت: حرف‌های زیادی برای گفتن دارم و روزی آن ها را خواهم گفت البته عقیده دارم هنوز فرصت باقی است که بخواهم این حرف‌ها را بزنم.
به گزارش گروه فرهنگی ، حسام نواب صفوی که مهمان بخش نخست دومین ویژه برنامه "شیدایی" دهه ولایت شبکه دو سیما بود در گفت‌وگو با عبدالله روا مجری این برنامه با اشاره به تحصیلاتش در دو حوزه مختلف هنر و حقوق اظهار کرد: پدرم و پدر بزرگ مادری‌ام قاضی و دادستان بودند و به نوعی در خانواده قضایی و حقوقی بزرگ شدم و از کودکی با این حوزه آشنایی داشتم.

وی افزود: البته پیش از اینکه بخواهم وارد رشته حقوق در دانشگاه شوم، سینما را شروع کردم و بعد از آن دیدم بازیگری و فعالیت حقوقی به خصوص وکالت، تضادی با هم ندارند به همین دلیل فعلا در مقطع کارشناسی ارشد حقوق مشغول تحصیل هستم.

بازیگر سریال "کلاه پهلوی" با بیان اینکه هر کاری را که شروع کرده‌ام برایش جدی بوده وگرنه آن را از همان ابتدا آغاز نمی‌کرده است گفت: سعی کرده‌ام هرگاه مسئولیتی را بر عهده گرفتم سنگ تمام بگذارم.

وی ادامه داد: سال گذشته نقش شهید نواب صفوی را در "معمای شاه" بازی می‌کردم آن هم روز دادگاه شهید نواب که دیالوگ‌های سختی داشت، این مسئله همزمان شد با امتحان جرم‌شناسی دانشگاه و شب قبل از آن مردد بودم که کدامیک را مطالعه کنم بالاخره تصمیم گرفتم آنچه در تاریخ ماندگار می‌شود را انجام دهم و به همین دلیل دیالوگ‌ها را حفظ کردم و نمره قبولی امتحان را نگرفتم.

نواب صفوی در ادامه و در پاسخ به سوال روا در مورد اینکه جای چه کسی در زندگی‌اش خالی است تصریح کرد: جای پدرم را در شرایط کنونی واقعا خالی می‌بینم.

وی گفت: حرف‌های زیادی برای گفتن دارم و روزی آن ها را خواهم گفت البته عقیده دارم هنوز فرصت باقی است که بخواهم این حرف‌ها را بزنم.

بازیگر سریال "معمای شاه" با بیان اینکه آدم رازداری است عنوان کرد: البته یک وکیل باید رازدار باشد.
نواب صفوی در مورد نقش‌های متفاوتی که تاکنون بازی کرده افزود: نقش «پدر» را با گریمی متفاوت بازی کرده‌ام ولی هنوز به آن تصور ذهنی خودم از این نقش نرسیده‌ام.

وی خاطرنشان کرد: آرزویم شفای همه بیماران و وحدانیت ارضی خاک ایران است تا همیشه نام این کشور با ایران و ایرانی بدرخشد، همه اقوام ایرانی دست در دست هم دهند و خود را ایرانی بدانند و کشوری سرافراز در همه دوران‌ها داشته باشند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *