افتتاح مرکز پزشکی قانونی شهرستان فسا همزمان با هفته دولت

12:40 - 08 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۵۰۲۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
ساختمان پزشکی قانونی شهرستان فسا همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، همزمان با هفته دولت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان فسا از پروژه های ملی سازمان پزشکی قانونی کشور با حضورمسئولان استانی و محلی به  بهره برداری رسید.

دراین مراسم دکتر غلامزاده مدیر کل پزشکی قانونی استان فارس به ارائه گزارش کاملی از پروژه ملی پرداخت وگفت: مرکز پزشکی قانونی شهرستان فسا در زمینی به مساحت 4000 مترمربع و 1250 متر زیر بنا با اعتباری بالغ بر 46 میلیارد ریال در مجاورت دانشگاه علوم پزشکی شهرستان فسا و بیمارستان اصلی شهر (بیمارستان علی ابن ابیطالب) و همچنین در مسیر آرامستان شهر در مکانی بسیار مناسب احداث شده است.

وی افزود: فضای مرکز پزشکی قانونی شهرستان فسا دارای سه بخش معاینات، تالار تشریح و آزمایشگاه است که در مرحله اول بخش مرکز معاینات این پروژه راه اندازی شد و امیدواریم با توجه به نیاز شهرستان با تکمیل تجهیزات بخش تشریح این مرکز نیز متعاقباً راه اندازی شود.

دکتر غلامزاده تصریح کرد: با تکمیل تجهیزات در بخشهای تالار تشریح و آزمایشگاه و راه اندازی این دو بخش، این مرکز می تواند بعنوان یک مرکز مهم نقش پشتیبان را برای شهرستانهای شرق فارس ایفا کند.

گفتنی است دراین مراسم مهندس رضاییان معاون امور هماهنگی استانداری و قاضی اشرافی معاون منابع انسانی دادگستری و نظارت و بازرس شرق فارس و جمالی نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی، مقبلی مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان فارس و جمعی از مسئولین شهرستان فسا حضور داشتند.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *