معرفی ۸۶ مددجوی ندامتگاه تهران بزرگ به مرکز مراقبت بعد از خروج

20:30 - 31 مرداد 1395
کد خبر: ۲۱۲۲۶۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
۸۶ مددجو در ندامتگاه تهران بزرگ از ابتدای سال به مرکز مراقبت بعد از خروج معرفی شدند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ به همت مددکاری این مجتمع ۸۶ نفر از مددجویان واجد شرایط تا پایان ۵ ماه نخست سال ۹۵ به مرکز مراقبت بعد از خروج جهت حمایت مادی و معنوی معرفی شده‌اند.

مشعلی رئیس مددکاری مجتمع تهران بزرگ رسالت اصلی اداره مراقبت بعد از خروج را فراهم کردن زمینه مساعد جهت بازگشت مددجویان به یك زندگی سالم اجتماعی از طریق حمایت مادی و معنوی عنوان و اضافه کرد: مددجویان بعد از آزادی از زندان جهت برخورداری از تسهیلات رفاهی به این مراکز معرفی و در صورت داشتن شرایط لازم این تسهیلات را دریافت می‌کنند.

رئیس مددکاری مجتمع تهران بزرگ در مورد تسهیلات و شرایط بهره مندی از آن گفت: از جمله این خدمات می‌توان به اعطای تسهیلات خود اشتغالی تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال و با کارمزد ۴ درصد اشاره کرد، همچنین معرفی به مراکز کاریابی بخش دیگری از این طرح های حمایتی است.

وی ادامه داد: از جمله شرایط اعطای این تسهیلات به مددجویان آزاد شده این است که این افراد باید محکوم بوده و حکم آنها از طریق مراجع قضایی صادر شده باشد و حداقل به مدت سه ماه تحمل حبس کرده باشند.

مشعلی اضافه کرد: در سال ۹۴ تعداد ۱۱۱ مددجو به اداره مراقبت بعد از خروج معرف شده بود که با آمار ۸۶ نفر در ۵ ماهه نخست امسال شاهد رشد ارائه خدمات هستیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *