اختلاف سلیقه در فراکسیون امید/ نظرات اعضا با هم تفاوت دارد

10:59 - 26 مرداد 1395
کد خبر: ۲۱۰۳۰۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: وجود اختلاف سلیقه درهر گروه و تشکلی امری طبیعی است که فراکسیون امید هم از این قاعده مستثنی نیست.
علی اصغری//وجود اختلاف سلیقه درهر گروه و تشکلی امری طبیعی است/ فراکسیون امید با جدیت به کار خود ادامه می دهدمحمد قمی عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی درباره اظهارات محمد رضا عارف رئیس این فراکسیون که گفته است برای از بین نرفتن انسجام فراکسیون از اعلام مسائل داخلی فراکسیون امید صرفنظر می کنم، اظهار کرد: فراکسیون امید یک فراکسیون تازه تأسیس و جدید در مجلس دهم است و کار خودرا به صورت منسجم به تازگی آغاز کرده است از این رو طرح موضوعاتی همچون عدم وجود انسجام در این فراکسیون معنایی ندارد.

وی با اشاره به اینکه در فراکسیون امید تعدادی از افراد متعهد و وفادار به مردم، انقلاب و رهبری حضور دارند، خاطر نشان کرد: این فراکسیون به منظورحل معضلات ومشکلات مردم درمجلس دهم تشکیل شده است از این رو تمرکز بر روی حل مشکلات شخصی خود نمایندگان و یا مشکلات درونی فراکسیون امید هدف این تشکل مجلس نیست بلکه ما در تلاشیم در نهایت به نفع کشور و نظام حرکت خود را انجام دهیم.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده نمی خواهم بگویم که اختلاف سلیقه در فراکسیون امید وجود ندارد زیرا این امر موضوعی طبیعی است که اختلاف نظر و سلیقه در یک گروه وجود داشته باشد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حرکات کلی فراکسیون امید به سمت بهبود و اصلاح امور و کمک به دولت و مجلس است، گفت: در این رابطه همه اعضا متعهد هستند که در این جهت حرکت وفعالیت کنند اما ممکن است نظراتشان در رسیدن به این هدف مقداری با هم تفاوت داشته باشد چنانچه این امر در همه جا وجود دارد.

قمی درباره آینده فراکسیون امید خاطر نشان کرد: این فراکسیون به مانند اسمش حرکت در مسیر امید بخشیدن به کشور را سرلوحه کاری خود قرار داده است.

وی تأکید کرد: بنده آینده فراکسیون امید را برای کشور مفید می دانم وامیدوارم اعضای این کمیسیون بتوانند در مسیر موفقی در راستای تحقق مطالبات مردم در مجلس دهم گام بردارند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *