رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جزئیات برگزاری نهمین اردوی ملی دانش‌آموزان پیشتاز و فرزانه کشور

21:20 - 23 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۹۱۶۱
رئیس سازمان دانش‌آموزی از برگزاری نهمین اردوی ملی این سازمان با حضور 4 هزار نفر از اعضاء و مربیان، با شعار «اقدام و عمل با همفکری، همدلی، همکاری» در اردوگاه شهید باهنر تهران خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ،حمیدرضا کفاش رئیس‌ سازمان دانش‌آموزی با بیان اینکه این سازمان به عنوان نهادی تربیتی، مهم‌ترین مأموریت خود را تربیت اجتماعی دانش‌آموزان می‌داند، اظهار داشت: آرزوی نزدیک شدن به جامعه‌ای صالح و حیات طیبه، یکی از اهدافی است که نقش آموزش مهارت‌های زندگی در چارچوب مهارت‌های تشکیلاتی و تربیت ساحت اجتماعی دانش‌آموزان را بیش از پیش نمایان می‌سازد.

وی در ادامه افزود: مشارکت جمعی مؤثر در حیات اجتماعی با رعایت اصول تربیت اسلامی ـ ایرانی و حفظ وحدت و وفاق ملی، حضور مؤثر و سازنده دین و اخلاق در تمام ابعاد فردی و اجتماعی زندگی در قالب برنامه‌های تشکیلاتی، توانمندسازی و ارتقای دانش مهارتی، تشکیلاتی و اجتماعی اعضاء و مربیان، به عنوان عناصر اصلی تربیت اجتماعی از جمله اهداف این اردو است.

کفاش، آموزش مهارت‌های اجتماعی و سبک زندگی در قالب کارگاه‌های تربیت اجتماعی و ایستگاه‌های آموزش مهارت‌های تشکیلاتی، شناسایی اعضاء و مربیان کارآمد، خلاق، اثربخش و ایجاد انگیزه در سایر اعضاء و مربیان را از دیگر اهداف نهمین اردوی ملی دانش‌آموزان پیشتاز و فرزانه کشور برشمرد.

رئیس سازمان دانش آموزی کشور در پایان با بیان اینکه اعضاء و مربیان پیشتاز و فرزانه به تفکیک جنسیت در 2 دوره اردوی ملی شرکت خواهند کرد، بیان داشت: اردوی ملی پیشتازان در بازه زمانی 26 مرداد لغایت اول شهریورماه و اردوی ملی فرزانگان در بازه زمانی 3 لغایت 9 شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *