کاخ نشینان هیچ زمانی به درد انقلاب نخورده‌اند/آمریکا به افراد گماشته خود هم رحم نمی‌کند

21:40 - 22 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۸۶۲۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه ما مدافع محرومین و پا برهنگان هستیم، گفت: امروز عده‌ای می‌خواهند از کنار انقلاب سهمی برای خود داشته باشند و به خاطر همین است که در ایستادگی مقابل دشمن کوتاه می‌آیند و در تاریخ بارها این مسئله تکرار شده است.
کاخ نشینان هیچ زمانی به درد انقلاب نخورده‌اند/آمریکا به افراد گماشته خود هم رحم نمی‌کند
به گزارش گروه سیاسی ، سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه امام حسین(ع) کرج با درود بر شهدای جهان اسلام و تبریک ایام باسعادت دهه کرامت، ولادت حضرت معصومه(س) و علی ابن موسی‌الرضا(ع) اظهار داشت: از افتخارات بزرگ ما ایرانی‌ها این است که زیر پرچم علی ابن موسی‌الرضا(ع) و خواهر بزرگوارشان حضرت معصومه(س) زندگی کنیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در مورد شهدای انقلاب اسلامی، افزود: رهبری فرمودند مردم ایران تا ابد مدیون شهدا هستند، و این جمله بسیار بزرگی است و همان‌گونه که اگر شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای حرم نبودند ما امروز هیچ عزت، قدرت و امنیتی نداشتیم.

وی خادمی و نوکری شهدا و خانواده‌های آنان را افتخار دانست و گفت: همه ما مدیون هستیم، دعا می‌کنیم خداوند به همه خانواده‌های شهدا صبر و به مسئولان ما توفیق عنایت کند که ادامه‌دهنده راه شهدا باشند و اگر از مسیر شهدا جدا شویم معلوم نیست عاقبت ما چه خواهد شد.

استاد حسینی با اشاره به اصول و مواضع افراد انقلابی، تصریح کرد: ما به‌عنوان پاسداران و بسیجیان مواضع و اصول خود را باید امروز فریاد بزنیم و مواضع اصول ما گفتمان مقام معظم رهبری است چراکه رهبری فرمودند ما مدافع مظلومین جهان هستیم و از خط مقدم نبرد با اسرائیل حمایت می‌کنیم و از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین، لبنان، بحرین، عراق و سوریه و افغانستان و هرکجا که مظلومی باشد دفاع خواهیم کرد. ما مدافعین مظلومین هستیم و اگر کسی جز این فکر کند در مسیر گفتمان رهبری نخواهد بود.

فرمانده سپاه استان البرز ادامه داد: امروز که خط مقدم نبرد ما در نزدیکی حلب، موصل و غزه قرارگرفته است با همه توانمان از مردم مظلوم آنجا دفاع می‌کنیم و خط مبارزه و استقامت را ادامه خواهیم داد.

وی با تأکید بر اینکه جبهه حق همین انقلاب اسلامی است، گفت: جبهه مقابل جبهه حق، جبهه باطل است؛ هرکسی که می‌خواهد باشد.

سردار استاد حسینی بیان داشت: کسانی که امام حسین(ع) را در کربلا یاری نکردند با تفکر و منطق باطل در مقابل امامت ایستادند و امروز جبهه امام حسین(ع) همین جبهه‌ای است که امام(ره) برای ما ترسیم می‌کند و اصلاً مسیر دیگری وجود ندارد، اگر در جبهه حسینی نباشی قطعاً در جبهه یزید خواهی بود.

وی گفت: امروز ما افتخار می‌کنیم که زیر پرچم ولایت، اصول و گفتمان رهبری را ادامه می‌دهیم و آن دفاع از مظلومین است و انشاء الله جبهه کفر و ظلم از بین خواهد رفت و جبهه حق پیروز خواهد شد و شکی در آن نیست.

استاد حسینی ادامه داد: جبهه باطل در خاندان پهلوی و در 8 سال دفاع مقدس که همه ابر جنایتکاران جهان پشت صدام قرارگرفته بودند نهایتا محکوم به از بین رفتن شد و ان شاالله انقلاب ما انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) خواهد بود.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به مبارزه با استکبار جهانی که از اصول انقلابی محسوب می‌شود، گفت: ما آمریکا را شیطان بزرگ میدانیم و رهبری فرمودند که این شیطان کثیف قابل‌اعتماد نیست، ما کاری نداریم دیگران راجع به آمریکای جنایتکار چه می‌گویند، ما گفتمان رهبری را داریم که هیچ اعتمادی به این شیطان ندارند، اگر در این‌ بین افراد دیپلماتی هستند که می‌خواهند به دشمن لبخند بزنند و با دشمن دست بدهند خودشان می‌دانند ولی باید عنوان کنم، ما انقلابی هستیم.

وی با اشاره به جنایت‌هایی که در طول سال‌ها در منطقه اتفاق افتاده است، عنوان کرد: همه این جنایات زیر سر آمریکا و اسرائیل است که جرثومه فساد هستند، عربستان و ... همه زاییده تفکر صهیونیست‌ها هستند و بدون اجازه آن‌ها آب نمی‌خورند و همه آن‌ها در جبهه باطل قرار دارند.

فرمانده سپاه استان البرز تأکید کرد: ما به‌عنوان ایران اسلامی پرچم‌دار جبهه حق هستیم و هرکسی در زیر این پرچم است جبهه حق محسوب می‌شود و ما دشمنان ظالم را زیر پای خود له خواهیم کرد و به یاری خداوند و به‌زودی این مطلب تحقق پیدا خواهد کرد، همان‌طور که شوروی سابق از بین رفت به شرطی که استقامت کنیم.

استاد حسینی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که هیچ اعتمادی نباید به آمریکا نداشته باشیم، گفت: ما به دشمن اعتماد نمی‌کنیم هرچند دیگران دشمن را بزک کنند و فرش قرمز برای آن‌ها پهن کنند و این ثابت‌شده است که آمریکا قابل‌اعتماد نیست.

وی بابیان اینکه آمریکا به افراد گماشته خود هم رحم نمی‌کند، یادآور شد: آقای مرسی به‌جای اینکه بیاید و پای اسلام بایستد رفت در عربستان و دست آن خبیث را بوسید و با آمریکایی‌ها بیعت کرد که دیدیم به وی هم وفا نکردند.

فرمانده سپاه استان البرز بیان داشت: افرادی که داخل کشور هستند و می‌خواهند به آمریکا اعتماد کنند بدانند، شما بالاتر از آن‌ها نمی‌توانید باشد و آن‌ها به شما هم رحم نخواهند کرد پس بیایید در خط انقلاب و رهبری قرار بگیرید و بدانید که آمریکا شیطان بزرگ است و همه همت و توان خود را به کار بگیریم که این جرثومه فساد را از بین ببریم.

سردار استاد حسینی با اشاره به تلاش دشمن برای از بین بردن فرهنگ اسلامی در کشور، گفت: ارزش‌هایی که شهدا برای دفاع از ما قراردادند، ایمان ، تقوا، جهاد و کوشش است و امروز دشمن با همه توان خود از طریق ماهواره‌ها و فضاهای مجازی دنبال آن است فرهنگ جامعه را خراب کند ارزش‌هایی که ما برای آن‌ها خون داده‌ایم از بین برود، دشمنان درصدد آن هستند که چادر حضرت زهرا(س)  را از سر دختران ما بگیرند و جوان‌های ما را بی‌غیرت جلوه دهند و به‌جای اینکه به فکر مبارزه با ظلم، شرک، کفر باشیم، متأسفانه افرادی هستند که از آن‌ها دفاع می‌کنند.

وی گفت: مقام معظم رهبری اعتقادشان این است که جبهه جنگ نرمی که دشمن به راه انداخته و باید جوانان انقلابی و ارزشی با آن‌ها مقابله کنند که این حرکت اتفاق افتاده اما متأسفانه دستگاه‌هایی که متولی این امر هستند و باید این خط و مشی را پیگیری کنند کوتاهی  می‌کنند و توجهی ندارند، لذا ما از ارزش‌های انقلاب و اسلام  و ارزش‌هایی که شهدا برای آن‌ها خون داده‌اند دفاع خواهیم کرد و پای آن ایستاده‌ایم و در آینده باید به همین فکر کنیم و اگر غیرازاین فکر بشود خون شهدا هدر خواهد رفت، البته چنین چیزی نخواهد شد زیرا خون حسین‌ابن‌علی(ع) و خون شهدا هنوز در رگ‌های مقلدان روح‌الله و مقام معظم رهبری جاری است و آماده جان‌فشانی هستند.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: ما باید دفاع خود را از اصول انقلاب همه‌جا مطرح کنیم و بگوییم و ایستادگی کنیم و روح حماسی را در جامعه به وجود بیاوریم و کاری بنیادی برای تحقق ارزش‌های الهی را به کار بگیریم که در این راه سهل‌انگاری و سستی از هیچ فردی پذیرفته‌شدنی نیست.

وی افزود: امروز پرچم انقلاب به دست نائب به‌حق امام زمان(عج) مقام معظم رهبری است و آن پرچم بالا است و باید با عمل ثابت کنیم که در این مسیر هستیم همان‌گونه که شهدا با نثار جان خود ثابت کرده‌اند.

سردار استاد حسینی با اشاره به توجه به محرومین و مستضعفین که از خصوصیات انقلابیون به شمار می‌آید، افزود: ما مدافع محرومین و پابرهنگان هستیم، کاخ‌نشینان هیچ زمانی به درد انقلاب نخورده‌اند، امروز شکم‌پرستان که بر گرده انقلاب سوار شده‌اند می‌خواهند از کنار انقلاب چیزی برای خود ببرند و به خاطر همین است که در ایستادگی در مقابل دشمن کوتاه خواهند آمد همان‌طور که در تاریخ بارها این مسئله تکرار شده است.

وی افزود: امروز کسانی که برگردِ انقلاب سوار شده‌اند و بار خود را بسته‌اند و غارت می‌کنند و برای خود این حق را قائل هستند و حاضر نیستند در مقابل آمریکا بایستند چون در مقابل آن‌ها ایستادن یعنی زیر پا زدن به دنیای مادی و شنیدید که رهبری فرمودند جنایت است از بیت‌المال افراد این‌همه پول بگیرند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: این‌ها اصول انقلاب است و باید پای آن بایستیم و چیزی برای از دست دادن نداریم و برای گفتن حرف حق باید همیشه درصحنه بود و ان شاء الله ما خواهیم گفت و انقلابیون هم پای آن ایستاده‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *