طاهری:‌ باید حرمت باشگاه پرسپولیس حفظ شود/ دلیلی ندارد جواب مسائل کذب را بدهم

0:12 - 20 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۷۸۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما شرایط را برای رضاییان گفتیم و دنبال راه حل هستیم.
به گزارش گروه ورزشی ، علی اکبر طاهری در خصوص حضور رامین رضاییان در باشگاه اظهار داشت: این بازیکن با ما چند روز قبل جلسه‌ای داشت و آمده بود تا وضعیت را بررسی کند، البته خودم هم به‌خاطر پیگیری کسانی که به کارمان تهمت زده‌اند جلساتی داشتم و سرم شلوغ بود.

وی افزود: ما شرایط را برای رضاییان گفتیم و دنبال راه حل هستیم. بازیکن که قرارداد می‌بندد برای باشگاه تعهدات درست می‌کند و باید این موضوع را حل کنیم. برانکو می‌گوید با بازیکنانی که گرفته تیمش کامل است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: ما قرارداد محکمی با شرکت جیووا بستیم. همه چیز حرفه‌ای بود، چند باشگاه دیگر هم قرارداد بستند حتی تیم ملی با این برند قرارداد دارد اما در قرارداد ما آمده بود که در 4 هفته ابتدایی لباس اصل نپوشیم و در ادامه فصل لباس اصل به ما بدهند. عنوان کردن این مطلب در یک برنامه تلویزیونی کار درستی نیست و یا حتی به‌نظر من بحث تصویربرداری پنهانی باید از مراجع قضایی مجوز داشته باشد. مدیرعامل این شرکت به ما گفت فردی را که پنهانی تصویر برداری کرده، شناخته‌اند و مسئله را پیگیری می‌کنند. من از همه کسبه میدان منیریه هم عذرخواهی می‌کنم چون آنها زحمتکش هستند اما اطلاق بدی به آنها شد. به‌نظر من این گونه رفتارها به حریم و حرمت ورزشی لطمه وارد می‌کند. رسانه‌ها باید به این مسئله ورود کنند و در این جریان کار حرفه‌ای انجام دهند.

طاهری در مورد بازیکنان اوکراینی هم گفت: این‌همه حساسیت برای دو بازیکن به وجود آورده‌اند. فرآیند ما درباره این دو بازیکن همانی بود که درباره بازیکنان ایرانی اجرا کرده بودیم. کسانی که می‌خواهند مطالبی را در این زمینه به ما منتسب کنند باید در مراجع قضایی پاسخگوی رفتار خود باشند. من به‌خاطر احقاق حقوق باشگاه قطعاً این موضوع را پیگیری می‌کنم.

وی ادامه داد: پرسپولیس باشگاه بسیار بزرگی است و باید حرمت و حریمش حفظ شود. کسی که به هر نحوی از این مسئله تخطی کند با آن برخورد می‌شود. قطع به یقین با آن برنامه تلویزیونی برخورد می‌کنیم و از برنامه 90 شکایت خواهیم کرد. مطالب و تهمت‌هایی در این برنامه به ما زده شد، مطالب کذب گفتند، یک‌سری افراد را منتسب کردند که با این بازیکنان ارتباط دارند در حالی که آن‌ها کارمند باشگاه هستند. همه از این حرف‌ها خنده‌شان می‌گیرد. رسانه ملی حرمتش بالاست.

طاهری گفت: وقتی فهمیدیم در برنامه 90 قرار است آیتم‌هایی پخش شود گزارش‌هایی را در سایت باشگاه گذاشتیم که همه چیز شفاف و مشخص باشد. در این ویدئو تمام مسائل کامل پخش شد. ویدئوها مشخص کرد هیچ تناقضی میان حرف‌های خوردبین و برانکو و مدیر برنامه‌های این دو بازیکن وجود نداشت. آنها در این برنامه فیلم یک دقیقه عقب می‌برند و یا به جلو می‌برند و بعد می‌گویند که تناقض دارند. این رفتارها تناقض دارد.

او افزود: فکر می‌کنم این موارد از جای دیگری نشأت می‌گیرد. همه چیز از دو سه ماه قبل شروع شده. ما امسال واقعاً بهتر شده‌ایم. در حال حاضر سعی می‌کنیم در بخش درآمدزایی باشگاه کار کنیم. بابت یک‌سری بازیکن 6‌ــ‌5 سال قبل باید غرامت بپردازیم. کسی این مطالب را نمی‌گوید که این مسائل را مدیریت کردیم.

طاهری افزود: اینها را که پخش کردند، اتفاقی نیفتاد و ما متحدتر از قبل شدیم. این افراد هم باید بدانند با این کارها ما را تقویت می‌کنند. از من ایراد می‌گیرند که چرا روی خط برنامه نرفتم ولی در شأن من نیست که جواب این دروغ‌ها را بدهم. ممکن است یکی بگوید الان روز است ولی چون کذب می‌گوید دلیلی ندارد جوابش را بدهم!

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *