آخرین وضعیت پرونده جنایت انتقامجویانه پسر 17 ساله/ قاتل خود را معرفی کرد

12:14 - 19 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۶۴۹۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در اثر وقوع یک قتل دو نفر که مظنون به قتل بودند در شهرستان رباط کریم بازداشت شدند و طبق اظهارات یکی از متهمان قاتل اصلی که متواری بود خود را معرفی کرد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، اوایل مرداد ماه در شهرستان رباط کریم در اثر وقوع یک فقره قتل دو نفر که مظنون به قتل بودند بازداشت شدند و طبق اظهارات یکی از متهمان قاتل اصلی که متواری بود خود را معرفی کرد.
 
ماجرا از این قرار بود که پسر جوانی پیرو مزاحمتهایی که فردی برای مادرش به وجود آورده بود با مقتول درگیر می‌شود و با اصابت چاقو وی را به قتل می‌رساند.
 
«حجت الاسلام قاسم پور» ، دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی در این باره گفت: مادر این نوجوان 17 ساله بیان کرد که پسرش از روی عصبانیت به مقتول حمله کرده و با ضربه چاقو وی را به قتل رسانده است.
 
وی ادامه داد: دو نفر در این رابطه مظنون به قتل و در بازداشت هستند و نوجوان 17 ساله که طبق اظهارات مادرش مرتکب قتل است متواری بود که خود را معرفی کرده است.

دادستان رباط کریم در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سن قاتل قانونی نشده است برای وی قرار نگهداری در بخش اطفال صادر شد.

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *