بازدید معاونت اداری و مالی زندانهای استان از زندان شهرستان خوی

19:20 - 14 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۵۷۳۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاونت اداری و مالی زندان‌های استان آذربایجان غربی در راستای بازدید های دوره ای از زندانهای تابعه از زندان شهرستان خوی بازدید کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی اداره زندان شهرستان خوی، معاونت اداری و مالی زندانهای استان آذربایجان غربی در راستای بازدید های دوره ای از زندانهای تابعه از زندان شهرستان خوی بازدید کرد.
 
جعفری وند معاونت اداری و مالی زندانهای استان در ابتدای حضور خویش با کلیه پرسنل دیدار و احوالپرسی نموده و جویای مسائل و مشکلات آنان شدند.

در ادامه نشستی با رئیس زندان داشتند که بخشی ضمن خوشامدگویی گزارشی از وضعیت کلی زندان بصورت مبسوط ارائه و از مساعدت های مدیریت محترم زندانهای استان و معاونین ایشان در حل مسائل و مشکلات زندان تقدیر و تشکر کردند.

در ادامه ایشان در معیت بخشی و سایر مسئولین از کلیه اماکن زندان اعم از واحد های اداری، افسرنگهبانی، اسلحه خانه، بایگانی، آشپزخانه و انبار مرکزی جیره و خواربار، بند کارگران، بند سلامت و داخل اندرزگاه ها و اماکن زیستی و رفاهی زندانیان بازدید و با مددجویان دیداری چهره به چهره داشته و مستمع مسائل و مشکلات آنان گردیدند که مورد و مشکل خاصی مشهود نبوده و در صورت لزوم دستورات لازم نسبت به رفع مشکلات به عوامل مربوطه صادر شد.

سپس ایشان در جمع مددجویان نماز ظهر و عصر را اقامه و در ادامه از سایت ۲ گلخانه و مکان ساخت پروژه کارگاه های اشتغال خارج بازدید و در خصوص اختصاص بودجه و تعیین پیمانکار توضیحاتی را ارائه داشتند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *