رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

"شاعری درمدار تعادل" پاییز منتشر می شود/ درحال نگارش 1000 صفحه یادداشت برای انجمن قلم هستم

14:25 - 07 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۲۸۵۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
محدثی خراسانی با اشاره به اینکه کتاب جدیدش با عنوان "شاعری در مدار تعادل" پاییز منتشر می شود از نگارش 1000 صفحه یادداشت به پیشنهاد انجمن قلم خبر داد.
مصطفی محدثی خراسانی شاعر آیینی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: جدیدترین کتاب من "شاعری درمدار تعادل" نام دارد و به طور تقریبی فکر می کنم پاییز منتشر شود.

وی ادامه داد: این کتاب در واقع شامل دیدگاه های دیگران درباره من است.

محدثی خراسانی در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: همچنین مشغول فعالیت دیگری هستم که آن را راضیه تجار به من پیشنهاد کرد و بر اساس آن باید 1000 صفحه از یادداشت ها و مطالب خود را آماده کنم.

همان گونه که پیشترو درسال های گذشته نمونه های از آثار استاد حمید سبزواری و حسین اسرافیلی در این راستا به چاپ رسیده است.

این شاعر آیینی همچنین یادآور شد: انجمن قلم تصمیم دارد که هر سال آثار چند نفر را به مرحله انتشار برساند و در همین راستا بنده نیز یکی ازافراد انتخاب شده هستم.

محدثی خراسانی که با استاد حمید سبزواری رابطه ای نزدیک و دوستانه داشت در ادامه صحبت های خود گفت: به زودی مطلب درخواست شده را تحویل می دهم و فکر می کنم درسال جاری منتشر شود.

وی همچنین توضیح داد: درحوزه هنری مشهد نیز کاری درحال انجام شدن است که پسر استاد مجید نظافت یعنی سلمان نظافت درآن مشارکت دارد.

این شاعر آیینی خاطر نشان کرد: سلمان نظافت مسئولیت دارد تا حدود هشت کتاب را برای شاعران خطه خراسان به چاپ برساند که در این راستا برای بنده و همچنین شاعرانی چون محمد کاظم کاظمی و مجید نظافت قدم برداشته است. البته کتاب های خود سلمان نظافت نیز درجشنواره های مختلف جایزه های ادبی بسیاری را به خود اختصاص داده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *