ورزشکار بیل مکانیکی نیست/ الان زمان انتقاد نیست

2:00 - 06 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۲۳۹۵
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
مربی رونده المپیکی کشورمان گفت: الان دیگر وقت انتقاد نیست باید از فدراسیون حمایت کنیم.

احمد رمضان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد آخرین شرایط حسن تفتیان اظهار داشت:‌حدود یک سال از زمانی که تفتیان موفق به کسب سهمیه المپیک شده می‌گذرد و از همان روزها تمرینات را برای ریو آغاز کردیم تا وی نماینده شایسته‌ای برای دوومیدانی ایران باشد.

وی ادامه داد: در طول این مدت اکثر تمرینات را در ایران برگزار کردیم و اردویی هم در مجارستان داشتیم، همچنین برای این که تفتیان در شرایط مسابقه و سخت محک بخورد در مسابقات آزاد چک، اسپانیا و هلند هم شرکت کردیم.

رمضان‌زاده افزود: خوشبختانه هم اکنون وضعیت آمادگی دونده المپیکی کشورمان خوب است و مشکلی نداریم. برای حضوری موفق در المپیک از فشار تمرینات کاسته‌ایم و تفتیان هم به 95 درصد آمادگی‌اش رسیده است.

مربی تفتیان خاطرنشان کرد: مرحله مقدماتی المپیک 23 مرداد برگزار می‌شود در گام نخست برای راهیابی به مرحله نهایی یعنی قرار گرفتن در جمع 24 نفر برتر المپیک برنامه ریزی کرده‌ایم و بعد از آن راهیابی به جمع 8 نفر نخست جدول رده بندی برنامه داریم. البته کسب رکورد خوب در دوومیدانی کار راحتی نیست، نباید یک دونده را با بیل مکانیکی که به سرعت به نتیجه می‌رسد اشتباه گرفت چون کار خیلی سخت است.

رمضان‌زاده گفت: حسن تفتیان برای رسیدن به این جایگاه از 10 سالگی تمریناتش را آغاز کرده است و الان نزدیک به 13 سال است که فقط صبح و بعداز ظهر تمرین می‌کند برای کسب مدال و جایگاه برتر در المپیک نیاز به سرمایه گذاری در مدت زمان زیاد است مثلا باید بعد از ریو بدون هیچ وقفه‌ای کار را برای حضوری موفق در المپیک 2020 توکیو آغاز کرد.

وی در خصوص عملکرد فدراسیون در جریان برنامه‌های آماده سازی اظهار داشت: خوشبختانه مشکل خاصی نداشتیم، الان دیگر وقت انتقاد نیست باید فدراسیون را که از هیچ امکاناتی برای آماده سازی ملی پوش دریغ نگرد را حمایت کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *