حاشیه‌های شانزدهمین جشن سینمایی و تلویزیونی حافظ با حضور بازیگران

19:45 - 02 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۱۰۶۶
با وجود اینکه هنوز شانزدهمین جشن سینمایی و تلویزیونی حافظ آغاز نشده اما حاشیه های قابل توجهی از این برنامه که در محل تالار وحدت قرار است برگزار شود به چشم می خورد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ؛ جشن سینمایی و تلویزیونی حافظ تا ساعتی دیگر در محل تالار وحدت آغاز می شود.

عقربه ساعت هنوز به ساعت 19 نرسیده بود که سرتاسر بلوار خیابان استاد شهریار را ماشین های پارک شده هنرمندان و هنر دوستان برای شرکت در شانزدهمین جشن سینمایی و تلویزیونی حافظ احاطه کرده بود.

هر دقیقه که بیشتر می گذشت، بر تعداد علاقه مندان شرکت در این برنامه اضافه می شد اما با توجه به اینکه ساعت باز شدن درهای تالار وحدت 19:30 بود، هنوز به هیچ کس اجازه ورود داده نشده بود.

از هنرمندانی در این لحظه می توان مقابل در ورودی تالار وحدت مشاهده کرد می توان به فقیه سلطانی، شهین تسلیمی، امیر جنانی، محسن افشانی، الیکا عبدالرزاقی، آنا نعمتی، مریم امیر جلالی،داریوش ارجمند،امیریل ارجمند و همسرش یاسمینا باهر،سپند امیر سلیمانی،کامران تفتی،افسانه بایگان، شراره رخام، بهرام عظیمی، محمد نادری، مهران رنجبر، مهدی مدرس(خواننده)، حمیرا ریاضی، علی اوسیوند،سروش جمشیدی،شهاب رمضان(خواننده)، سعید داخ، مجید مظفری، نیکی مظفری،افسر اسدی،ایرج راد،لیندا کیانی،ترلان پروانه،الهام کاوه نژاد، کریستوف رضاعی(آهنگساز)، رسول نجفیان و نگار عابدی اشاره کرد.

از میله های محافظ محوطه بیرونی تالار وحدت می توان فرش قرمز پهن شده برای حضور هنرمندان و همچنین فواره هایی را که در حال هنرنمایی بودند مشاهده کرد.

کم کم سرو کله هنرمندان با شکل هایی که برخی از آنها ممکن است عجیب و غریب به نظر برسد پیدا می شود از جمله آن ها می توان به روسری قرمز رنگ شهین تسلیمی و یا مانتو عجیبی که یکی از هنرمندان جوان و غیر مشهور به تن دارد اشاره کرد چرا که این مانتو نشان می دهد خود را برای حضور در این برنامه بسیار آماده کرده است.

از نکات قابل توجه ای که درباره لباس هنرمندان حاضر در این برنامه می توان اشاره کرد مانتوی جالب توجه و لاجوردی رنگ الیکا عبدالرزاقی است که با نحوه آرایش او هم خوانی دارد.

همچنین آنا نعمتی که معمولا در هر برنامه ای مانتو طراحی شده و زیبایی به تن دارد در این برنامه مانتویی کرم رنگ و بلند بر تن دارد که روی آن گل دوزی های ظریفی صورت گرفته و کفش اسپرت او که روی آن عکس ستاره دارد از دیگر حاشیه قابل توجه در این برنامه است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *