رئیس کل دادگستری اردبیل از حوزه قضایی مشکین شهر بازدید کرد

19:20 - 01 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۰۴۸۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام محمدعلی قاصدی رئیس کل دادگستری استان اردبیل به همراه دادستان عمومی و انقلاب، رئیس شوراهای حل اختلاف، معاون فرهنگی و مسئول روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان از حوزه قضایی مشکین شهر بازدید کردند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی قاصدی رئیس کل دادگستری استان اردبیل، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل، رئیس شوراهای حل اختلاف استان اردبیل به همراه معاون فرهنگی و مسئول روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان از حوزه قضایی مشکین شهر بازدید کردند.

بررسی وضعیت حوزه قضایی و دیدار با کارکنان و قضات دادگستری شهرستان مشکین شهر و استماع مسایل و مشکلات آنان و  نیز انجام نظارت‌های لازم از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

در ابتدای این بازدید و قبل از شروع وقت اداری مراسم پرفیض زیارت عاشورا با حضور کارکنان دادگستری مشکین شهر، همراه با مداحی محمدباقر منصوری ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت در محل نمازخانه دادگستری شهرستان مشکین شهر برگزار گردید.

در این مراسم از سه نفر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی پرسش از موعود و پرسمان مهدویت کارکنان دادگستری شهرستان مشکین شهر تجلیل بعمل آمد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *