پرایدی که به دو نیم شد + تصاویر

11:44 - 30 تير 1395
کد خبر: ۱۹۹۸۲۵
فرمانده انتظامی نایین گفت: در تصادف و واژگونی خودروی پراید، در کیلومتر 20 جاده نایین به اردکان سه نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از فارس، نبی‌الله سوادکوهی امروز درباره واژگونی خودروی پراید اظهار داشت: در تصادف و واژگونی خودروی پراید در کیلومتر 20 جاده نایین به اردکان سه نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

سوادکوهی ادامه داد: این تصادف مرگبار ساعت 8:30 امروز صبح 30 تیر ماه 95 در کیلومتر 20 جاده نایین به اردکان به وقوع پیوسته است.

وی تصریح کرد: در این حادثه راننده 25 ساله خودرو پراید و دو سرنشین 12 و 45 ساله جان باختند و دو نفر دیگر از سرنشینان این خودرو به شدت مجروح شدند که حال عمومی آنان وخیم گزارش شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین خاطر نشان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه، بروز نقص فنی و ترکیدگی لاستیک و عدم کنترل وسیله نقلیه بوده است.

سوادکوهی با اشاره به این‌ که خودرو از تهران عازم یزد بوده است، تصریح کرد: از رانندگان می‌خواهیم که با بررسی فنی خودروهای خود، قبل از سفر، از بروز چنین حوادث ناگواری جلوگیری کنند.


/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *