مشارکت 22 میلیاردی مردم در جشن‌های گلریزان

23:30 - 27 تير 1395
کد خبر: ۱۹۸۶۴۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرعامل ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان در نشست هیات مدیره ستاد دیه که با حضور رئیس کل دادگستری واعضاء در محل دفتر رئیس کل برگزار شد از مشارکت 22 میلیاردی مردم استان سیستان و بلوچستان در جشن‌های گلریزان خبر داد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل سیستان و بلوچستان، مدیرعامل ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان در نشست هیات مدیره ستاد دیه که با حضور رئیس کل دادگستری واعضاء در محل دفتر رئیس کل برگزار شد از مشارکت 22 میلیاردی مردم استان سیستان و بلوچستان در جشن‌های گلریزان خبر داد.


رحمدل بامری در این جلسه که با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و بررسی عملکرد ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان در ماه مبارک رمضان  تشکیل شد اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستان در سال جاری با برپایی 19 جشن گلریزان مقام دوم کشوری را بعد از استان‌های خوزستان و بوشهر به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: در جشن های گلریزان امسال خیرین شهرستان زاهدان با 5 میلیارد و 850 میلیون ریال بیشترین میزان مشارکت را داشته اند.

مدیر عامل ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان افزود: از ابتدای سال جاری 30 نفر از زندانیان جرابم غیرعمد با مبلغ کل بدهی 27 میلیارد و 450 میلیون ریال از زندان آزاد شده اند که میزان گذشت شکات نیز 16 میلیارد و 945 میلیون ریال بوده است.

بامری تصریح کرد: تعداد 9 فقره از پرونده‌های واجد شرایط متقاضیان استفاده از تسهیلات و کمک‌های ستاد مورد بررسی قرار گرفت که موافقت تمامی آنها از محل منابع ستاد دیه استان تائید و تعدادی به ستاد دیه مرکز ارسال گردید.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از مجموع 19 پرونده، تعداد 2 فقره تصادف منجر به فوت و ایراد صدمه بدنی، 2 فقره مهریه و 5 فقره مربوط به محکومین مالی مورد بررسی قرار گرفت که میزان کل بدهی 20 میلیارد و 767 میلیون و 159 هزار و 991 ریال و میزان گذشت شکات نیز مبلغ 15 میلیارد و 729 میلیون و 722 هزار و 891 ریال بوده است.

وی اظهار کرد: در نشست امروز مصوب گردید جشن‌های گلریزان در ماه‌های غیر از ماه مبارک رمضان نیز ادامه داشته باشد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *