الصاق برچسب هولوگرام بر روی احکام صادر شده از سوی شعب

5:30 - 27 تير 1395
کد خبر: ۱۹۸۰۴۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در جلسه کمیسیون قضایی پیشگیری از جعل اسناد و مدارک استان اصفهان پیشنهاداتی از قبیل الصاق برچسب هولوگرام بر روی احکام صادره در جهت جلوگیری از جعل سند و مدارک مطرح شد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اصفهان جلسه کمیسیون قضائی پیشگیری از جعل اسناد و مدارک رسمی برگزار شد.

این جلسه با حضور قضات شعب دادسرا و دادگاه‌های عمومی اصفهان جهت مقابله و پیشگیری از جعل اسناد و مدارک دولتی در محل معانت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اصفهان برگزار گردید.

از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه می‌توان به مواردی همچون، پیشنهاد الصاق برچسب هولوگرام بر روی احکام صادره از سوی شعب، محدود کردن دسترسی اصحاب دعوا به پرونده‌های شعب، ایجاد سیستم چند نظارتی بر پرونده‌ها، استفاده از تمامی امکانات سیستم cms،اسکن برخی اوراق مهم پرونده و الصاق آن به پرونده در سیستم، اختصاص مرکز نظارت و کنترل و پیگیری و پاسخگویی به نیابت‌های قضائی اشاره کرد.

گفتنی است در پایان جلسه دستگاه‌های عضو کمیسیون از اقدامات انجام شده پیرامون پیشگیری و مقابله با جعل اسناد در استان اصفهان به ارائه گزارش پرداختند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *