اعزام بزرگترین ناو جنگی فرانسه به جنگ با داعش

12:33 - 25 تير 1395
کد خبر: ۱۹۷۶۴۹
دولت فرانسه اعلام کرد در واکنش به حملات تروریستی شب گذشته در دو شهر نیس و پاریس، بزرگترین ناو جنگی خود را برای مقابله و نابودی داعش، به منطقه خاورمیانه اعزام می‌کند.
به گزارش گروه بین الملل ، به نقل از پایگاه خبری فرانس 24، در واکنش به حمله تروریستی پنجشنبه شب در شهر نیس و کشته و زخمی شدن بیش از 200 نفر در جشن روز ملی این فرانسه، این کشور ناو شارل دوگل را برای جنگ با داعش به خاورمیانه اعزام خواهد کرد. 

اعزام بزرگترین ناو جنگی فرانسه به خاورمیانه در واکنش به حملات تروریستی فرانسه

فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه پس از وقوع حمله در نیس طی اظهاراتی وعده داد که در سوریه و عراق از داعش انتقام حوادث دیشب را خواهد گرفت. 
اولاند این حمله را یک اقدام تروریستی توصیف کرد و گفت،‌ این حمله ضربه بدی به کشورش بوده است، بنابراین سرتاسر کشورش با خطر افراط و خشونت مواجه می‌باشد.
فرانسوا اولاند همچنین اعلام کرد روز جمعه نشست شورای دفاعی فرانسه با حضور وزیران دفاع و کشور و همچنین دیگر وزیران مهم کابینه این کشور برگزار خواهد شد.



کریم
|
-
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
0
0
برای نابودکردن داعش به این همه امکانات نابودکننده نیاز نیست. فقط جلوی سگهای دست پروده تان رابگیرید داعش ازبین میرود چه کسانی امکانات مالی وسلاحی رادراختیاراین ادمکشان قرارمیدهد یعنی شماهانمیشناسید؟ این برنامه فقط برای بدنام کردن اسلام ومسلمانان چیده شده ولی نمیدانید هرکه باخدا و دین خدا درافتاد برافتاد علامتهایش پیداست
بی نام
|
-
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
0
0
می ایند تا نقشه های خود را در مورد منطقه عملی کنند و داعش بهانه است
ناشناس
|
-
|
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
0
0
نتایج 11سپتامبر دیگر
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *