پروانه معصومی: با اختیار حجاب را برگزیدم/ بعد از انقلاب با حجاب شدم و به آن مفتخرم

11:58 - 23 تير 1395
کد خبر: ۱۹۷۰۹۰
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: بعد از انقلاب اسلامی به اختیار خودم حجاب را برگزیدم و مفتخرم که به عنوان یک بانوی محجبه در جامعه زندگی می کنم.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از بسیج، پروانه معصومی بازیگر سریال «یوسف پیامبر(ع)» به اهمیت موضوع حجاب و عفاف در جامعه اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ حجاب در جامعه نیاز به زیربنای محکم برای فرهنگ سازی دارد و اگر در بخش فرهنگ سازی موضوع حجاب خوب عمل کنیم، بانوان ایرانی حجاب را اجباری تلقی نمی کنند و با میل و رغبت زیاد این کار را انجام می دهند.

پروانه معصومی: با اختیار حجاب را برگزیدم
 
وی ادامه داد: نیاز است که مسئولین فرهنگی کشورمان از سنین پایین و از مدارس و مهدکودک ها برای مسئله حجاب، فرهنگ سازی کنند تا زمانی که کودک به سن بالایی رسید و وارد اجتماع شد، حجاب را برای حفظ مصونیت و ارزش های خود تلقی کند نه اجبار اجتماعی.
 
معصومی تاکید کرد:متاسفانه درطول چند سال اخیر ماهواره ها و سریال های ترکیه ای که با فرهنگ ما در تقابل است موجب از هم پاشیدگی و سست شدن پایه های برخی خانواده ها شده اند و مهمترین هدف آنها هم همین است و نیاز است که مسئولین فرهنگی کشور برای مقابله با چنین موضوعی فکر بیندیشند.
 
وی ابراز داشت: خوشبختانه در منزل خودمان ماهواره ای نداریم و دغدغه ای در خصوص تاثیرات منفی آن بر اعضای خانواده ام ندارم.
 
این بازیگر سینما و تلویزیون خاطر نشان کرد: بعد از انقلاب اسلامی به اختیار خودم حجاب را برگزیدم و مفتخرم که به عنوان یک بانوی محجبه در جامعه زندگی می کنم.

 /انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *