فعالیت 25 هزار پایگاه اوقات فراغت با مشاركت 7 میلیون نفر رشته از دانش آموزان

16:02 - 22 تير 1395
کد خبر: ۱۹۶۷۷۷
مدیركل فرهنگی و هنری ، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش وپرورش از فعالیت 25 هزار پایگاه اوقات فراغت با مشاركت 7 میلیون نفر رشته از دانش آموزان خبرداد.

به گزارش گروه جامعه ، مهدی علی اكبر زاده گفت: وزارت آموزش و پرورش فعالیت تابستانی خود را به جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را با شعار « هردانش آموز یك مهارت با هدف كارآفرینی و اشتغال» در 25 هزار پایگاه تابستانی و با مشاركت 7 میلیون نفر رشته ساماندهی كرده است كه دراین پایگاه ها فعالیت های فرهنگی، هنری، اردویی، پژوهشی، ورزشی و فعالیت های اجتماعی برای دانش آموزان پیش بینی شده است .

وی با بیان این كه برنامه اجرایی اردوهای دانش آموزان به صورت غیرمتمركز و در اختیار استان ها و مناطق قراردارد، تصریح كرد: روزگذشته افتتاحیه اردوی سه روزه دانش آموزان مناطق مرزی با مشاركت 500 دانش آموز پسر و با حضور معاونت پرورشی و فرهنگی در استان اصفهان برگزار شد و این افتتاحیه برای 500 دانش آموز دختر نیز دوم ماه خواهد بود .

علی اكبر زاده از افتتاحیه اردوهای جهادی دانش آموزان در 25 تیر ماه برای 10 هزار دانش آموز دختر و پسر مناطق محروم خبرداد و گفت: این دانش اموزان با همكاری بسیج سازندگی و آموزش و پرورش استان اقدام به مرمت و بازسازی فضاهای آموزشی استان خود به همراه مربیان می پردازند كه تا پایان دهم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

مدیركل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش برگزاری اردوی دانش آموزان زیارت اولی بهترین نوع اردوهای آموزش و پرورش عنوان كرد و افزود: این اردوها برای 17 هزار دانش آموز دختر جهت اعزام این عزیزان به اماكن زیارتی سه استان خراسان رضوی،‌ قم و فارس از 14 تا 24 مرداد ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *