زندگی در کنار یخ های سیبری/ نبردی طاقت فرسا برای زندگی بهتر

13:30 - 22 تير 1395
کد خبر: ۱۹۶۴۹۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
دومین بخش از مجموعه مستند «نبرد برای زندگی» با موضوع کار و تلاش ساکنان سیبری برای زندگی بهتر، سه شنبه 22 تیرماه از شبکه افق پخش خواهد شد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، «نبرد برای زندگی» عنوان مجموعه مستندی است که به زندگی و کار در مناطق مختلف جهان می پردازد، مناطقی که از نظر شرایط شغلی و کاری، بسیار طاقت فرسا هستند و فعالیت در آنها، به مثابه نبرد برای زندگی میان انسان ها است.

سه شنبه این هفته دومین بخش از «نبرد برای زندگی» درباره منطقه سیبری از شبکه افق به نمایش در می آید؛ نمایشی از تکاپوی ساکنین سیبری برای شکار حیوانات در مناطق صعب العبور، تلاشی دشوار برای زندگی بهتر از سوی کسانی که تا چشم باز کرده اند، سرما و یخبندان را دیده اند.

سیبری جزو مناطقی است که در برخی بخش ها به شدت سرد بوده و برودت هوا به قدری است که بخار بیرون آمده از دهان هم ممکن است یخ بزند.

در این شرایط زندگی بسیاری افراد که عمدتا از اقشار کم درآمد جامعه هستند بسیار دشوار خواهد بود و آنها مجبورند کار در شرایط سخت را قبول کنند تا بتوانند به ادامه زندگی بپردازند.

Tony Comiti تهیه کننده این مجموعه است و Philippe Lafaix کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

«نبرد برای زندگی» با دوبله فارسی، سه شنبه 22 تیرماه ساعت 21 و تکرار آن روز بعد ساعت 12 از شبکه افق پخش خواهد شد.





مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
0
0
با عرض سلام و خسته نباشید
در مجموعه نبرد برای زندگی قسمتی مربوط به سیبری با عنوان عبور از یخ که دوبله شده به فارسی بود از مجموعه این مستند دوبله فارسی و تلوبیون حذف شده چون چندین بار سرچ کردم نتونستم بیابم فقط به زبان اصلی و با زیر نویس فارسی موجود است لطفا این قسمت را در تلوبیون اضافه کنید
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *