ساماندهی معادن غیرمجاز شن و ماسه تهراندشت / مسلوب المنفعه کردن 6 چاه غیرمجاز

11:51 - 21 تير 1395
کد خبر: ۱۹۶۱۲۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
جهانشاهلو از ساماندهی معادن غیرمجاز شن و ماسه تهراندشت شهرستان ساوجبلاغ خبرداد و گفت: سالیان متوالی است که این معادن از چاه‌های غیرمجاز استفاده و مازاد پروانه خود برداشت کرده اند.
جهانشاهلو دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از ساماندهی معادن غیرمجاز شن و ماسه  تهراندشت این شهرستان خبرداد و گفت: سالیان متوالی است که این معادن از چاه‌های غیرمجاز استفاده و مازاد پروانه خود برداشت کرده اند.

وی افزود: درحال حاضر 6 فقره چاه‌های غیرمجاز این معادن مسلوب المنفعه شده است که با بازتاب های مثبت و منفی متعددی هم مواجه شدیم.

جهانشاهلو  اضافه کرد: متاسفانه اداره صنعت ومعدن در جهت حفظ حقوق بیت المال اقدامات لازم و جدی انجام نمی دهد و برخی اوقات از معادن غیرمجاز و متخلف حمایت می کند وبه بهانه بحث اشتغال برخورد لازم انجام نمی شود.

دادستان ساوجبلاغ ادامه داد: از طریق دادستانی دستورات لازم برای بستن و مسلوب المنفعه کردن چاه های غیرمجاز این معادن صادر شده است  و به ادارات محیط زیست، منابع طبیعی و امورآب ، صنعت و معدن اعلام کرده ایم که مستندات خود را در خصوص معادنی که به صورت غیرقانونی کار می کنند جهت تعطیلی اعلام نمایند.



 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *