توسعه مترو از اولویت شهرداری خارج نشده است/اجرای طرح های مناسب سازی معابر در محلات پایتخت

8:05 - 21 تير 1395
کد خبر: ۱۹۵۷۷۳
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: توسعه خطوط مترو همچنان در راس اولویت های شهرداری تهران قرار گرفته و مدیریت شهری به دنبال اتمام خطوط باقی مانده مترو است.
احمد دنیا مالی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: جا به جایی های صورت گرفته در راس مدیریت معاونت های شهرداری خللی در عملکرد حوزه ها ایجاد نخواهد کرد و امیدوار هستیم در بخش توسعه مترو و اتوبوسرانی شاهد پویایی بیشتری باشیم.

وی افزود: کار ساخت مترو تهران بر اساس یک برنامه زمان بندی مشخص پیش می رود و اگر اعتبارات مورد نیاز تامین شود، خطوط 6 و 7 نیز در زمان اعلام شده تکمیل خواهند شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به وضعیت پایتخت برای تردد قشر معلول اظهارکرد: تهران به هیچ وجه شهری مناسب برای تردد جانبازان و معلولین نیست و این قشر برای ترددهای خود، همواره با مشکل مواجه هستند.

دنیا مالی ادامه داد: شهرداری تهران باید با کمک سازمان بهزیستی کشور برنامه جامعی برای بهبود وضعیت معابر در دستور کار قرار دهد و گروه های تخصصی، نیازهای معلولان برای تردد آسان در شهر را رصد کنند.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته شده در سطح مناطق به منظور بهبود وضعیت معابر برای تردد سالمندان و معلولین تصریح کرد: در حال حاضر طرح های مناسب سازی در سطح محلات اجرایی می شود اما این طرح ها باید در سطح شهرداری تهران گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *