اعزام یک میلیون و۲۵۰ هزار نیروی جهادگر در سال ۹۵ به مناطق محروم

5:05 - 20 تير 1395
کد خبر: ۱۹۵۴۰۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور یک میلیون و۲۵۰ هزار نیروی جهادگر در سال۹۵ به مناطق محروم کشور اعزام می شوند که ۷۵۰ هزار نفر از آنها اعزامی های فصل تابستان هستند.
به گزارش گروه سیاسی ،سردار یعمان غلامی در حاشیه همایش بزرگ جهادگران رضوی (آئین افتتاحیه اردوهای جهادی سراسر کشور) که در سالن همایش های آستان قدس رضوی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال برنامه اردوهای جهادی در نظر دارد تا یک میلیون و ۲۵۰ هزار جهادگر را اعزام کند که ۷۵۰ نفر از آنها در ایام فصل فراغت تابستان اعزام می شوند.

وی افزود: از مجموع ۷۵۰ اعزام شونده فصل تابستان، ۴۵۰ هزار نفر در قالب اردوهای یک روزه و ۳۰۰ هزار نفر نیز در قالب اردوهای ۳ روزه، ۷ روزه و ۱۰ روزه به مناطق محروم اعزام می شوند و این گروهه ای با هدف خدمت رسانی به افراد محروم و نیازمند اعزام می شوند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور  گفت: فعالیت جهادگران در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، درمانی، فرهنگی، عمرانی و ... است و این گروه توجه ویژه ای در جهت شناسایی ظرفیت های محرومان دارد و اقدامات ویژه ای در رابطه با اقتصاد مقاومتی خواهد داشت.

غلامی بیان کرد: جهادگران مورد عنایت امام رضا(ع) قرار گرفته اند و با بدرقه تولیت آستان قدس رضوی اردوهای خود را آغاز کردند و با پرچم امام رضا(ع) اعزام می شوند که از برکات بسیار زیادی برخوردار است.

وی افزود: مقام معظم رهبری نسبت به رفع مشکلات محرومان و نیازمندان جامعه تاکید ویژه داشتند و این مهم در دستور کار سازمان بسیج سازندگی کشور قرار گرفته است و نمونه آن برپایی اردوهای جهادی است که از امسال این اردوها با عنوان جهادگران رضوی برگزار می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *