جلسه بررسی مشکلات دفاتر خدمات الکترونیک قضایی دادگستری قم برگزار شد

12:40 - 17 تير 1395
کد خبر: ۱۹۴۶۲۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جلسه‌ بررسی مسائل و مشکلات دفاتر خدمات الکترونیک قضایی دادگستری استان قم با حضور معاون قضایی و آمار و فن‌آوری اطلاعات دادگستری کل این استان برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قم، جلسه‌ای با حضور جعفری معاون قضایی و آمار و فن‌آوری اطلاعات دادگستری کل استان قم و حیدرزاده مدیر فناوری اطلاعات، ترابی مدیر واحد نرم‌افزار، گنجی کارشناس مسئول دفاتر خدمات قضایی، حبیبی مسئول کنترل دادخواست دادگاه خانواده، نعمتی مسئول کنترل دادخواست دادگاه حقوقی و مدیران و کارشناسان حقوقی و it دفاتر خدمات الکترونیک قضایی استان قم برگزار شد.

این جلسه با هدف برطرف کردن مسائل و مشکلات در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مراجعه کنندگان به دفاتر خدمات قضایی و رفع اطلاله دادرسی برگزار شد.

ترابی مدیر واحد نرمافزار معاونت آمار و فن‌آوری اطلاعات دادگستری قم ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه، به نکاتی در خصوص فلسفه وجود دفاتر خدمات الکترونیک قضایی که همان خدمت رسانی به مردم می‌باشد اشاره کرده و از مدیران دفاتر خواست تا هر یک مسائل و مشکلات مربوط به دفاتر خود را ارائه کنند.

مدیران دفاتر و کارشناسان دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به مشکلات از قبیل قطعی و کندی سامانه خدمات الکترونیک قضایی و ... اشاره کردند که مقرر گردید پیگیری‌های لازم از طریق واحد نرم‌افزار جهت مرتفع شدن مشکلات مطرح شده انجام گیرد.

مسئولین کنترل دادخواست دادگاه خانواده و حقوقی نیز اشکلاتی که تاکنون دفاتر خدمات قضایی در ارسال دادخواست‌ها داشته را بیان و خواستار دقت بیشتر در ثبت دادخواست‌ها شدند.

در پایان جعفری معاون قضایی و آمار و فن‌آوری اطلاعات دادگستری کل استان قم به برگزاری هرچه بیشتر این جلسات به صورت فصلی اشاره کرده و دستورات لازم در خصوص پیگیری هرچه سریعتر جهت رفع مشکلات مطرح شده در جلسه را به مدیر واحد نرم‌افزار دادند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *