حزب‌الله خود را از شاگردان جمهوری اسلامی می‌داند

20:50 - 17 تير 1395
کد خبر: ۱۹۴۵۸۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تداوم و حرکت در مسیر انقلاب اسلامی همواره دشمن را از هرگونه تعرض و زیاده‌خواهی مأیوس کرده است.
حزب‌الله خود را از شاگردان جمهوری اسلامی می‌داندبه گزارش گروه سیاسی ، سردار سرتیپ عبدالله عراقی در حاشیه مراسم وداع با ماه رمضان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار کرد: ماه رمضان ماهی است که پیامبر اکرم(ص) آن را بهترین ماه‌ها، روزهایش را بهترین روزها، شب‌هایش را بهترین شب‌ها و ساعاتش را بهترین ساعات اعلام کرده، که امید است عبادات روزه‌داران مقبول درگاه حق قرار گیرد.

وی افزود: ماه رمضان ماه برکت، رحمت و مغفرت بوده و ماهی است که خداوند بستر را آماده کرده که دست انسان را گرفته و آن‌ها را به تقوای الهی نزدیک کند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: در آیات و روایت به انفاق، احسان و نیکوکاری در ماه مبارک رمضان فراوان توصیه شده است و افرادی که در این راستا گام برداشتند، تقوا و خداشناسی را سرلوحه زندگی خود قرار داده‌اند.

عراقی به خاطرات عملیات رمضان و سالگرد این عملیات اشاره کرد و ادامه داد: عملیات رمضان عملیاتی پیچیده، سرنوشت‌ساز و نخستین عملیات نظامی ایران پس از آزادسازی خرمشهر در سوم خردادماه 1361 بود.

وی عنوان کرد: عملیات رمضان یکی از بزرگترین عملیات‌های نظامی زمینی پس از جنگ جهانی دوم بود که ایران برای نخستین بار از آغاز جنگ به صورت گسترده وارد خاک عراق شد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حزب‌الله لبنان مطرح کرد: حزب‌الله توانسته در جنگ‌های مختلف ارتش پوشالی و رژیم جنایتکار صهیونیست را که یکی از ارتش‌های قوی و توانمند دنیا است، زمین‌گیر کند و این‌ها همه از برکت امام راحل و رهبری، پاسداران، بسیجیان و خانواده‌های معزز شهدا بوده چراکه حزب‌الله خود را از شاگردان جمهوری اسلامی می‌داند.

عراقی یادآور شد: امروزه استکبار جهانی درصدد است از طریق جنگ نرم و نفوذ در منطقه بر انقلاب اسلامی سیطره پیدا کند که می‌طلبد مسؤولان نظام و آحاد مردم جامعه دست استکبار را کوتاه کرده و نگذارند دشمن نقشه‌های شوم خود را عملیاتی کند.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه الگویی مناسب برای جوانان، نوجوانان و نسل‌های آینده است و برای ترویج این مهم باید راه شهدا را ادامه داده و در مسیر آن‌ها گام برداشت.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: تداوم و حرکت در مسیر انقلاب اسلامی همواره دشمن را از هرگونه تعرض و زیاده‌خواهی مأیوس کرده است و امروزه نیز مدافعان حرم با جوانمردی و تأسی گرفتن از آرمان‌های امام و رهبری و با شهادت خود از اعتبار و عزت اسلام و نظام دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *